Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö lapsesi maskia, jos joudutte asioimaan jossain julkisessa paikassa?

Vierailija
16.03.2021 |

Meidän lapsien 6v. ja 8v.mielestä on tosi hienoa olla maski päällä. Harvoin kyllä tulee nykyään missään kaupoissa tms. liikuttua heidän kanssaan, mutta silloin, jos jostain syystä pakko ottaa heidät mukaan, niin käyttävät maskia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskihullu perhe! 😂

Vierailija
2/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muslimeja näkyy eikä yhtään maskia mikä niitä vaivaa jos se ei sitten heitä koske tämä virus .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään käytä.

Vierailija
4/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidänkin lasten mielestä tosi trendikästä pitää maskia. Tekevät esim. tiktok-videoita maskit päällä.

Vierailija
5/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttää. Lapsethan on usein niitä oireettomia, niin maski voi estää heitä levittämästä tautia eteenpäin.

Vierailija
6/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytä kukaan maskia. Niistä ei juuri ole hyötyä. Meidän perheessä kaikki käyttävät oikeita ffp2 tai ffp3 tason hengityssuojaimia, jos liikumme julkisilla paikoilla.

Vierailija
7/7 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset käyttävät, tosin ei me hirveesti olla missään liikuttu. Mutta eikö sitä sen takia käytetä, ettei itse levitä tautia, niin ihan perusteltua mun mielestä olisi lastenkin sitä käyttää.

En mä kuvittele, että itse olisin autuaasti suojassa maskini takana, vaan jos nyt satun olemaan oireeton tartuttaja, niin luulen, että se vähentää taudin leviämisen mahdollisuutta. Vaikkei täysin estäisi leviämästä, niin onhan se parempi, että riski edes pienenee.