Mistä voi tilata bad dragon dildon?
Kommentit (8)
Kävin katsomassa verkkosivuilta. Aika massiivisia, mutta jotenkin tuntui, että olisi naisten suunnittelmia. Syystä, että useimmat oli sopivan lyhyitä, mutta vastaavasti paksuja. Monet perinteiset isommat on liian pitkiä. Noissa taas oli edesta ohuempia ja takana reilu pullistuma mikä levittää tehokkaasti pillunsuuta. Katselin juuri vaimolle sopivan paksua. Maksimi paksuus on vähän reilu 6". Sivuilla oli hyvät taulukot mitoista. Täytyy kysyä vaimolta mielipidettä.
Kuusituumaa on aika paksu, en ottais pyllyyni, 2 1/2” voinsin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuusituumaa on aika paksu, en ottais pyllyyni, 2 1/2” voinsin ottaa.
Siis ympärysmitta. Ympärysmitta ratkaisee ei leveys.
Kirjoita googleen bad dragon. Eiköhän se ole ensimmäinen linkki joka tulee :)
"Mistä voi tilata bad dragon dildon?"
Internetistä. Kirjoita suosikkiselaimesi hakukenttään tuo nimi ja painele pari kertaa hiirtä.
Tuolta ;)
Itse olen tilannut jo useamman lelun tuolta. Kiitos koronan kyseinen firma ei tee kustom tilauksia tällä hetkellä. Onneksi joka kuukausi tulee aina silloin tällöin droppeja missä myydään valmiiksi tehtyjä leluja jotka lähetetään jo seuraavana päivänä tilauksesta. Yhteenkään leluun en ole pettynyt ja laatu on kohdillaan, kun on näitä premium leluja käyttänyt tuntuvat nytten kaalimadon lelut aika rimpuloilta niin kosmeettissesti sekä fyysisesti.
Oma kokoelmani.
Janine,Lily,Mary,Ika.
Eikö minun penis kelpaisi ;)