Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Astra Z rokotteen jälkeen tulee 2 viikon sisään omituista mustelmaa, verenvuotoa tai sitten tulppaoireita — lääkäriin

Vierailija
16.03.2021 |

Mediassa korostuu veritulppaepäilyt, mutta AZ tapaukset kattaa myös verenvuototapaukset (trombosytopenia), siksi haittavaikutusten kattava raportointi pitäisi pitää sisällään myös jos ihmisillä on lisääntynyttä nenäverenvutoa, petekioita tai mustelmia.

Nämä indikoivat veritulpan vastakohtaa. Tegnell nosti aiheen tänään Ruotsissa.

Sain itse viime viikolla AZ rokotteen ja ottaisin sen edelleen. Mutta kaikkien etu on että myös haittavaikutukset tulee esiin, siksi tämä nosto.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä trombosytopenia voi hyvin oireilla vain omituisina mustelmina ja mennä ohi ilman suurempaa hässäkkää. Tärkeää kuitenkin olisi että näistäkin saadaan tieto, koska ovat samaa ongelmaa ja lisäävät kokonaiskuvan kirkkautta jos näitä tulee esiin.

ap

Vierailija
2/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoskohdan mustelma on normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lottoa uusilla rokotteilla.

Vierailija
4/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lottoa uusilla rokotteilla.

Rokotteilla on aina ollut ja tulee aina olemaan haittavaikutuksia. Mitä vaihtoehtoja on? Lockdown seuraavat 5vuotta?

Vierailija
5/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko sairasti koronan viime keväänä ja kärsi mustelmista. Monilla koronan sairastavilla veritulppa. Eli ehkä rokote tuo esiin näitä mitä tautikin tekisi

Vierailija
6/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko sairasti koronan viime keväänä ja kärsi mustelmista. Monilla koronan sairastavilla veritulppa. Eli ehkä rokote tuo esiin näitä mitä tautikin tekisi

Ja pahimmassa tapauksessa kuoleman-kuten koronakin tekisi.

Näin minun maalaisjärkeni on koko ajan sanonut vaikka en tod, ole asiantuntija.

Lääke ei saa olla pahempi kuin itse tauti.

Vierailija
7/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kertoi juuri ennen koronaa kannattavansa eutanasiaa. Nyt on rokotettu vanhuksia, vammaisia ja työttömiä, eikä toimia voida keskeyttää. Rokotettuja, potentiaalisia veritulppaisia on sattumalta juurikin se ohisalolaisten vuotuisten kutsuvieraiden verran eli 80 000.

Vierailija
8/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra vaikuttaa kyllä äärimmäisen tehokkaalta rokotteelta. Olen nimittäin sairastanut koronan ja oireisiin kuului kaikkea vastaavaa mitä nyt Astrastakin kuulee.

Vierailija
9/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle pitää lähettää kotiin virallinen ilmoitus ja ilmoittaa mihin hän on osallistumassa.

Kaikki haittavaikutukset, myös kuolemantapaukset on siinä kerrottava.

Ilmoituksessa pitää muistuttaa, että rokote on vapaaehtoinen.

Jos päättäjät eivät tee näin, he pakoilevat vastuutaan. Joten toivon totisesti, että media sen sitten tekee. Muuten me pelaamme kaikki venäläistä rulettia ja jäämme täysin suojattomiksi.

Vierailija
10/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astra vaikuttaa kyllä äärimmäisen tehokkaalta rokotteelta. Olen nimittäin sairastanut koronan ja oireisiin kuului kaikkea vastaavaa mitä nyt Astrastakin kuulee.

Eli jos ei saa muuten tautia niin rokotuksella sitten ainakin.

Vierailija
11/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pahimmassa tapauksessa kuoleman-kuten koronakin tekisi.

Näin minun maalaisjärkeni on koko ajan sanonut vaikka en tod, ole asiantuntija.

Lääke ei saa olla pahempi kuin itse tauti.

No jos sulla olisi korona, niin mukaan tulisi keuhkokapasiteetin romahtaminen, infektio (kuume, yskä ym) viikkoja. Että ei se taida olla pahempi kuin tauti. Päinvastoin, luulen että jos rokote aiheuttaa verisuonisto-ongelmia niin sillä ihmisellä niitä tulisi myös koronasta itsestään. Ja päälle se korona.

Eiköhän veritulpasta ole paremmat mahdollisuudet selvitä ilman infektiota eikä sen kanssa.

Vierailija
12/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle pitää lähettää kotiin virallinen ilmoitus ja ilmoittaa mihin hän on osallistumassa.

Kaikki haittavaikutukset, myös kuolemantapaukset on siinä kerrottava.

Ilmoituksessa pitää muistuttaa, että rokote on vapaaehtoinen.

Jos päättäjät eivät tee näin, he pakoilevat vastuutaan. Joten toivon totisesti, että media sen sitten tekee. Muuten me pelaamme kaikki venäläistä rulettia ja jäämme täysin suojattomiksi.

öh? suomessa ei ole rokotepakkoa. Kaikki varaavat ajan ihan itse. Jos ei halua niin ei mene.

Vierailija
13/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä 18 maata on keskeyttänyt rokotukset AstraZenecan rokotteella. Mukana kaikki muut pohjoismaat ja kaikki balttian maat. Suomi ei nähtävästi kykene tekemään päätöstä mutta tarviiko sitä enää ihmetellä kun katsoo hallitus sekoilee koronan kanssa.

Vierailija
14/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä annetaan riskiryhmäläisille, joilla esim. verenpainetaudin takia jo valmiiksi kohonnut veritulppariski. 🤔

Vierailija
15/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rokotteet aiheuttavat sen taudin oireita, joita vastaan ne (rokotteet) ovat. Esimerkiksi vesirokkorokote aiheutti muutamia vesirokkonäppylöitä ja kuumetta.

On selvää että koronarokote aiheuttaa joillekin koronaoireita.

Vierailija
16/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä 18 maata on keskeyttänyt rokotukset AstraZenecan rokotteella. Mukana kaikki muut pohjoismaat ja kaikki balttian maat. Suomi ei nähtävästi kykene tekemään päätöstä mutta tarviiko sitä enää ihmetellä kun katsoo hallitus sekoilee koronan kanssa.

”No kun ne on kerran ostettu ja pitää maksaa niin johonkin ihmisiin ne on nyt pakko tuikata.”

Vierailija
17/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What goes around comes around. Ei täällä kukaan säästy kärsimykseltä mutta jos edes hieman empatiaa heräisi koronaa sairastaneita kohtaan kun saa rokotteella paljon lyhytaikaisemmat oireet kuin mitä koronaa sairastamalla moni saa.

Vierailija
18/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tämäkin vouhkaus loppuisi?

Veritulpat ovat muittenkin hengitysti-infektioiden seurauksia. Sydän ongelmat, ja vaikka mitkä.

Koskahan tämäkin vääristely loppuisi? Paha asia kun näistä ei puhuta, vaan edelleen väännetään pakolla päälle juttua uudesta niin erilaisesta ja vaarallisesta koronasta, jota se ei ole.

Vierailija
19/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What goes around comes around. Ei täällä kukaan säästy kärsimykseltä mutta jos edes hieman empatiaa heräisi koronaa sairastaneita kohtaan kun saa rokotteella paljon lyhytaikaisemmat oireet kuin mitä koronaa sairastamalla moni saa.

Minullakin oli korona, ja oli miltei viikon kurkku kipeä.

Ihan tottakin lisäksi.

Vierailija
20/62 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa lähetetty kirje rokotteen saaneille.

De misstänkta biverkningarna har innefattat blodpropp (tromboser), i kombination med låga nivåer av blodplättar (trombocytopeni) hos ett fåtal personer. I Sverige har inget sådant fall hittills rapporterats in, skriver Läkemedelsverket på sin hemsida.

Men Danska läkemedelsverket skickade i går ut ett brev till alla danskar som fått vaccinet de senaste 14 dagarna där de går ut med vilka symtom de vaccinerade ska vara uppmärksamma på:

Kraftig huvudvärk.

Kraftig magsmärta

Att ett ben blir kallt.

Att man plötsligt och oväntat drabbas av smärta i någon del av kroppen.

Svårt att andas.

Förlamning i ena sidan av kroppen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/39Rrm9/experterna-om-astras-vaccin…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme