Name It -vaatemerkki (kokemuksia kaipaan)
Name It -vaatemerkki tulee vastaan usein ja esim. huuto.netissä siitä puhutaan merkkivaatteena. Onko jostain saatavilla kyseistä merkkiä erilaatuisina? Meillä kokemukset kyseisestä merkistä ovat olleet huonoja enkä sitä ole ajatellut enää ostaa. Kaikki muut kuitenkin puhuvat merkistä pelkkää hyvää. Onko meille siis sattunut vain maanantaikappaleita vai onko joku muukin ollut tyytymätön? Jos merkki on jollain ollut hyvä, niin kuulisin niitäkin kokemuksia. Meillä bodyt eivät ole meinanneet pysyä mallissaan, saumat ovat joskus ratkenneet ja kangas nyppyyntynyt nopeasti. Muiden vaatteiden kanssa näin ei juurikaan ole käynyt eli esim. pesutavasta ei voi olla kiinni. Käännän vaatteet aina nurinpäin ja pesen hienopesulla hoito-ohjeen mukaisessa lämpötilassa.
Kommentit (16)
Mielestäni laatu vaihtelee.
Esimerkiksi yksi paita on mennyt muutamassa hassussa pesussa nypylle, kun taas yksi keväällä ostettu lempimekko on kestänyt " miljoona" pesua ja vieläkin näyttää siistiltä.
Miksikään ns. merkkivaatteeksi Name It-merkkiä en lue ja olen huomannut, että huuto.netissä myydään vaatepaketteja isolla otsikolla, jossa lukee: merkkivaatepaketti ja ilmoituksen avatessa luetellaan h&m:n punaiset housut ja lindexin fix-merkkiset housut ja check me paita, lotta&lassi -merkkiset shortsit, ciraf-merkkinen paita ja Zalekua-merkkinen mekko + reiman fleece. Merkkejähän tieysti nuokin ovat.. ;) Eli Name It-merkin vaatteet sijoittaisin samaan kategoriaan edellä mainittujen vaatemerkkien kanssa =)
kyseistä merkkiä ja hyvät kappaleet on meille sattuneet.Koskaan en juurikana ole löytänyt hulluilta päiviltä mitään laadukkaan oloista Name It vaatetta joten olen jättänyt ostamatta.Mutta muuten kyllä tuntuu että on hyvä ja laadukas vaate ollut ainakin meillä.Ostin tytölle Nick&Nellystä 2-osaisen asun juuri tuota merkkiä kun edellinenkin oli hyvä joten saa nähdä miten käy.Olen myös Englannissa ollessani törmännyt samaan merkkiin ja siellä kanssa ollut ihan laadukas ja käyttökelpoinen merkki.On siis Espanjalainen merkki.
Ja kyseessä on tanskalainen brändi, kuuluu samaan settiin Exitin ja Phinkin kanssa.
.. vaatteet ovat olleet laadullisti ihan jees, eli hinta-laatusuhde on ollut hyvä. Lähinnä ollaan ostettu vauvalle bodyja ko. merkiltä, ne kestäneet hyvin sen, mitä niitä ehtii nopeasti kasvavalla vauvalla pitää :).
Niihin on tullut pesussa pesunukkaa, mutta materiaali yksiosaisissa yöpuvuissa on ollut ihana pehmeää puuvillaa. Lisäksi plussaa, että puvut ovat olleet terättömiä.
jotain paitoja ja housuja lähinnä tytöllemme ja ihan ok.
Name It valkoiset perusbodyt ovat olleet aika " lerppuja" ja tosi ohuita. Muut Name It vaatteet ovat olleet tosi hyvälaatuisia. Meillä ollut paljon Name It paitoja (lyhyt- ja pitkähihaisia), sukkia ja housuja. Ovat pitäneet hyvin kuosinsa ja värinsä. Name It:n paidoissa on pääntiessä usein napit tai nepparit, mikä helpottaa huomattavasti pukemista!
Myös Exit-merkistä hyviä kokemuksia. Tämä siis 92 cm ylöspäin. Exitin paidat ja housut olleet oikein hyviä. Myös Exitin toppatakki ollut kovassa käytössä ja hyväksi havaittu.
Itse pidän kyseisistä merkeistä ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Olen usein yllättynyt, kuinka olen löytänyt housuja ym. tytölle Exitistä jopa edullisemmin kuin H&M:ltä.
Meillä tyttö jo 4v ja poika 1v4kk ja molemmille olen jonkin verran Name it:ia ostanut. Hinta-laatusuhde on kohdallaan eli ne halvimmat bodyt on kyllä sitten tosiaankin niin perus-bodeja, mutta meillä ovat ainakin kestäneet hyvin toistuvaakin pesua ja käyttöä.
Name it:n hameet, housut ja paidat on ollut tosi kivoja ja pidettyjä meillä ja niin Name itin kuin exitinkin vaatteissa pidän väreistä, tosin on sanottava että tyttöjen vaatteiden väriskaala on kyllä paljon laajempi kuin poikien...
Yksi name it-takki oli ihan ok, mutta kaikki trikoovaatteet menneet ihan parissa pesussa kulahtaneiksi ja lumpun näköisiksi. Meille ei ainakaan enää name it-vaatteita osteta. Mun mielestä esim. lindexillä saman hintaista, mutta paljon laadukkaampaa...
Meillä ehti olla 2-osainen sadeasu käytössä vain noin 5 kertaa niin oli housujen saumat kuluneet puhki. Takistakin hihat kuluneet, vaikka käyttö oli todella vähäistä, eikä reilu 2v vielä kävele kovin paljoa mikä kuluttaisi saumoja.
Bodyt ja yöasut venyneet kummallisen näköiseksi.
Ei tule kyseistä merkkiä enää meille.
Bodyt ja yöpuvut eivät kovin montaa pesua kestäneet hyvinä. En usko, että tulee enempää ostettu ko. merkkiä.
Juuri nuo trikoo vaatteet ovat olleet huonoja eli kutistuneet ja nukkaantuneet jo muutamassa pesussa..
Mutta; sitten muut vaatteet kuten farkut, mekot, hameet jne. ovat olleet laadultaan kestävämpiä ja meillä ainakin lapset ovat kovastikkin tykänneet pitää niitä. Olen ostanut sekä Name It että Exit vaatteita 4,5 v pojalle että 3v tytölle. Tosin noiden trikoovaatteiden oston lopetin kyseiseltä merkiltä, mutta muuta sitten tulee ostettua. Monesti juuri tuo mallisto 98cm asti on kuoseiltaan ja värityksiltään tosi kiva!
Meillä pojalla paljon Name It vaatteita ja olen tykännyt tosi paljon. Ainoastaan kaikista halvimmat venekaulusbodyt olivat huonoja. Muuten meillä on käytössä bodeja, paitoja, collegevaatteita, farkkuja ja kaikkia on pesty jatkuvasti ja hyvänä on pysynyt. Pesen lähes kaikki vaatteet 60 asteessa, vaikka pesuohje on 40. Tykkään malleista ja väreistä ja hinnatkin on kohtuullisia. Nicky&Nelly myy merkkiä ja ainakin täällä kyseisellä merkillä on tosi hyvä valikoima. Ainakin meillä kyseisen merkin vaatteet ovat pysyneet parempina kuin esim. tutan bodyt ja trikoovaatteet ja hinnat ovat kuitenkin kohtuullisemmat.
Huonoja kokemuksia on ihan liikaa. Tai sitten olen vaan liian " vaativa" vaatteiden suhteen, mutta mielestäni hyvä vaate ei mene oikein miksikään ekoissa pesuissa. Name it vaatteet kestivät vielä koossa 50 ja 56 , kun niitä taidettiin pestä kahdesti ennen kuin olivat pieniä :) Muuten vaatteet ovat olleet aika sutta. Kierrän nykyään kaukaa kyseisen merkin!
Itsekään en pitänyt niistä valkopohjaisista bodeista, yöpuvuista tai paidoista. Ovat tosi ohutta puuvillaa ja menevät pesussa kierteille ja huonoksi aika pian. Esim. potkuhousut ovat olleet aivan ihanan pehmeitä ja hyviä. Muutenkin kaikki trikoovaatteet ovat pitäneet kuosinsa oikein hyvin, kunhan ovat sitä vähän parempaa/paksumpaa trikoota.
Ostan siis edelleen mielelläni Name It ja Exit -vaatteita. " Hipelöin" aina materiaalin ennen ostamista, sillä trikoon pitää olla kunnon trikoota eikä sitä ohutta löperöä...
Makuasioita, mutta kannattaa kokeilla.
espanjalainen halpismerkki. Hintalaatusuhde OK. Eli kun hulluiltapäiviltä saa tosi edullisia Name it -bodyja, on laatukin sitten sen mukainen.