Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon lasku ja sen maksaminen: ''Kaikki on nyt kunnossa''

Vierailija
16.03.2021 |

Maksoin Zalandon laskun yli viikkoa ennen eräpäivää eli reilusti etuajassa ja sieltä tulee viesti otsikolla Kaikki kunnossa:

Hei X,
vastaanotimme maksusi, joten kaikki on nyt kunnossa.

Tuollaisesta viestistä minulle tuli sellainen tunne kuin tässä olisi ollut joku ongelma tai olisin maksanut myöhässä laskun, kun vastaanottaja kuittaa ''kaikki on NYT kunnossa''.

Tiedän kyllä että tuo on jokin automaattinen viesti joka menee kaikille, eli ei sitä ole kukaan ihminen erikseen minulle naputellut ja lähettänyt, mutta silti vähän närkästyin :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando kuittaa aina kun lasku on maksettu. Mielestäni kiva systeemi, tietää itsekin että lasku maksettu kokonaisuudessaan.

Vierailija
2/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas oli hyvä että luki kaikki on NYT kunnossa kun olin palauttanut kaiken tilaamani ja lasku piti saada oikaistua ja oli säätämistä ja eri ohjeistuksia H&M:ltä (palautin myymälään) ja sitten vähän sellaista ylimielistä asennetta aspalta kun sinne ilmoitin kuten kaupasta oli käsketty jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas oli hyvä että luki kaikki on NYT kunnossa kun olin palauttanut kaiken tilaamani ja lasku piti saada oikaistua ja oli säätämistä ja eri ohjeistuksia H&M:ltä (palautin myymälään) ja sitten vähän sellaista ylimielistä asennetta aspalta kun sinne ilmoitin kuten kaupasta oli käsketty jne.

Äh, ja puhun tietysti Klarnasta enkä Zalanosta, sorry :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi