Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin aikana objektina olo

Vierailija
16.03.2021 |

Miten koette? Näen, että kumpikin osapuoli on jollain lailla objekti, joka toteuttaa toisen tarpeita. Tämä näkemys ei poista hellyyttä, eikä rakkautta, vaikka mitä sitten puuhailisikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ei poista hellyyttä eikä rakkautta. Ja silloin tällöin on minusta kiihottavaa olla ihan pelkästään objekti, jonka ainoa tehtävä on tyydyttää toisen tarpeet. Ei tietenkään aina ja se edellyttää että suhde muutoin on hellä ja rakastava, mutta kun tuo on kunnossa niin olen aina välillä mielelläni pelkkä objekti ja tyydytän kaikki kumppanini tarpeet.

Vierailija
2/4 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan kiihotun objektina olemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei poista hellyyttä eikä rakkautta. Ja silloin tällöin on minusta kiihottavaa olla ihan pelkästään objekti, jonka ainoa tehtävä on tyydyttää toisen tarpeet. Ei tietenkään aina ja se edellyttää että suhde muutoin on hellä ja rakastava, mutta kun tuo on kunnossa niin olen aina välillä mielelläni pelkkä objekti ja tyydytän kaikki kumppanini tarpeet.

Mun mies on sanonut samaa.

Vierailija
4/4 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantraseksissä toinen on aina antaja ja toinen vastaanottaja ja sitä roolia vaihdetaan.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että nainen ”runkkaa” minulla hakien vain sitä omaa nautintoaan. Minä nautin siitä kun nainen nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi