Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Felicitaksessa aikovat pistää minut clomeille - onko teillä kokemuksia?

10.08.2006 |

Hei, ei tullutkaan meille koeputkea, ei pitkän, eikä lyhyen kaavan mukaan (kiitos vastauksista!), vaan tulee clomit. Minulla on pitkät kierrot ja pco ja Felicitaksen lääkäri määrää siis clomeja. Onko täällä sopusuhtaisia pco-naisia, jotka voisivat jakaa omia kokemuksiaan? Lyheneekö kierrot clomeilla? Millainen kierto on clomikierto? Onko sillä helppo tulla raskaaksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoidossa Felicitaksessa. Vaivana paha pco, kierrot ei toimi ilman teroluteja juurikaan.

Mulla ollaan edetty näin: Pari kuukautta söin pelkästään metformiinia, joka ei saanut kuukautisia tulemaan. Sitten siirryttiin clomeihin. Niitäkin söin vain muutaman kuukauden. Ensin rakkula muodostui, mutta sitten ei mitään! Nyt alkamassa sitten piikityshoidot ja jos niillä tulee liikaa rakkuloita, tehdään ivf.

Lääkäri sanoi että kun ovulaatiot saadaan aikaiseksi mahdollisuus tulla raskaaksi on hyvä. Joskus oikea hoitotapa ja annostus on vaikea löytää. Pco on kurja juttu, koska eri ihmiset reagoivat eritavoin hormoneille, vaikka lähtötilanne olisi sama.

Pco ei ole kuitenkaan este raskaudelle, vaan hidaste jossa vaaditaan pitkää pinnaa!

Vierailija
2/2 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinun kiertosi kartoitus maksoi Felicitaksessa - eli kaikki ne kierron verikokeet ja munan skannaus? En osaa löytää verikokeiden hintatietoja Felicitaksen sivuilta. Minua ärsytti, kun ensikäynti maksoi loppujen lopuksi 50 euroa enemmän, mitä niiden hinnastossa luki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi