Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon palkkaa ja mitä työtä, että olisit valmis tienaamaan itse rahasi?

leipä elättää
16.03.2021 |

Aika ihmeissäni olen lukenut tätä palstaa, jossa tuntuu olevan paljon työttömiä. Useampi "paniikkiketju" aloitettu kuntakokeilusta. Ollaan peloissaan, että jos nyt "laitetaan johonkin". Kuntakokeilun piiriin otetaan vain ne tietyiltä paikkakunnilta, jotka ovat peruspäivärahalla tai pitkäaikaistyöttömiä eli jotka eivät ole tietyssä ajassa työllistyneet itse. Ilmeisesti pitäisi vaan ääretön aika saada olla tekemättä mitään. Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä se työ on, johon sinut pitäisi palkata ja kuinka paljon maksaa siitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samalla paikkakunnalla, niin 1800e brutto riittää.

Jos yli 50km suuntaansa, niin haluaisin 1900e brutto. 

Melkeimpä sama mitä työtä. 

Olen silti pitkäaikaistyötön. Tarjolla on ollut melkoisen raskaita (koko ajan kiirettä ja tekemistä) töitä

1200- 1500e brutto palkalla. En ole ottanut vastaan.

Saan nettona 800e /kk työttömyyskorvausta, niin se on riittänyt elämiseen. 

Vierailija
2/5 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 3 000 € käteen 8 tunnin päivillä tai 2000 € 4 tunnin päivillä. Oikeastaan mikä tahansa työ kävisi, mutta ei asiakaspalvelua, kamalan kiireistä/ stressaavaa tai likaista (lähihoitaja, siivooja...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä on mukava laskea tuntipalkkaa lomakkeiden täyttämiselle. Ei näille palkoille pääse kuin pörssiyritysten huipulla.

Vierailija
4/5 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväisenä jatkanut edellisessä työssäni ja siihen kuuluvalla taulukkopalkalla (matalapalkka) mutta minua pakotettiin sairaseläkkeelle vaikean sairauden takia. Työnantaja ei suostunut edes osa-aika järjestelyyn vaikka tämä oli toimistotyötä. Yhteiskunta ei missään kohtaa tullut minua vastaan kun halusin jatkaa töissä vaikkakin vajaa-kuntoisena, minut pakotettiin syrjäytymään ja tyytymään siihen.

Ajattelin sitten että pakko hommata uusi ammatti kun en kelpaa edes toimistotyöhön, mutta se tyssäsi siihen etten saanut mistään tukea edes koulutukseen koska minulla on jo hyvä ammatti. En minä pyhällä hengellä elossa pysy, jos lähden opiskelemaan uutta alaa en voi olla sairaseläkkeellä. On siis tyydyttävä tähän.

Vierailija
5/5 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tyytyväisenä jatkanut edellisessä työssäni ja siihen kuuluvalla taulukkopalkalla (matalapalkka) mutta minua pakotettiin sairaseläkkeelle vaikean sairauden takia. Työnantaja ei suostunut edes osa-aika järjestelyyn vaikka tämä oli toimistotyötä. Yhteiskunta ei missään kohtaa tullut minua vastaan kun halusin jatkaa töissä vaikkakin vajaa-kuntoisena, minut pakotettiin syrjäytymään ja tyytymään siihen.

Ajattelin sitten että pakko hommata uusi ammatti kun en kelpaa edes toimistotyöhön, mutta se tyssäsi siihen etten saanut mistään tukea edes koulutukseen koska minulla on jo hyvä ammatti. En minä pyhällä hengellä elossa pysy, jos lähden opiskelemaan uutta alaa en voi olla sairaseläkkeellä. On siis tyydyttävä tähän.

Sairaseläkkeellä on parasta opiskella. Tein yhden ylemmän korkeakoulututkinnon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi