Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo, kun minusta pms-oireille naureskelu on loukkaavaa??

Vierailija
10.08.2006 |

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pms-oireisia naisia pilkataan, naureskellaan että " taas on SE aika kuusta" ja keksitään mitä ihmeellisempiä vitsejä heidän tunteistaan ja käyttäytymisestään. Joillakin (Hjallis H.) on pokkaa jopa naistenlehden haastattelussa veistellä, että naisen kanssa elämisessä haasteellisinta on kuukautiset.

Minusta tämä huulenheitto loukkaa koko naissukupuolta ja naisten elämään luonnolisena kuuluvia asioita. Minulla ei ollut pms-oireita ikinä alle 30-vuotiaana. Silloin otti aivoon se, kun vieraammatkin miehet esim. töissä suhtautuivat mielenliikkeisiini letkauttamalla jotain typerää " akkain vaivoista" tai muusta. Ihan kuin nainen ei saisi koskaan olla ärtynyt tai herkkä ihan syystäkin, vaan kaikenlaiset tunteet yritetään kuitata ja mitätöidä kuukautisilla. Nykyään (ikää 32) pms vaivaa toisinaan lähinnä niin, että itkeskelen ja loukkaannun asioista tavallista helpommin. Minusta näissä tunteissa ei ole mitään naurettavaa, vaan ne ovat todellisia, kurjia tunteita silloin kun niitä on. Vaikka kuinka tiedän niiden liittyvän kk-kiertoon, en todellakaan kaipaa ketään vähättelemään minua tai kroppani luonnollista toimintaa.

Olenko outo lintu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hjallis nyt saa niitä naisia vaan rahoillaan ja maineellaan. Naamahan on kuin petolinnun p*rse. Ihan lahna koko ukko.

Vierailija
2/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tahtoo takuuvarman riidan niin silloin kannattaa lohkaista just jotain tuontyylistä menkoista. Saamarin Hjallis, katois sekin peiliin, saisi olla tyytyväinen että ylipäätään naista saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa yleensä hiljaiseksi sillä että alkaa aina niiden äksyillessä kyselemään onko vaimo taas pihdannut

Vierailija
4/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tosi vaikeaa pms-oireden aikana. Enkä siihen keljuilua kaipaa. Oma mies onneksi tajuaa olla vittuilematta. Töissä olen yleensä mahdollisimman hiljaa pms-oireiden aikaa tai voi tulla pahaa tekstiä.

Vierailija
5/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin aika hankalista pms-oireista ja niiden vähättely ärsyttää minuakin. Aivan kuin olisin tahallani " hankala" ! Jos voisin, hankkiutuisin niistä ilomielin eroon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä