Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko huomanneet, että maskit istuu toisille naamaan paremmin kuin toisille?

Vierailija
15.03.2021 |

Joillakin se on on kuin suurimman osan naamaa peittävä, joka suuntaan tursuava vaippa, toisille se taas istuu paljon paremmin keskittyen lähinnä suojaamaan hengitystiet.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo mahtaa johtua?

Vierailija
2/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun niitä ei tehdä mittatilaustyönä. Sama vaatekin istuu eri lailla eri ihmisille. Yllätys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipäille turaaneille istuu kasvoille paremmin kuin germaaneille.

Vierailija
4/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat näyt ovat:

- maski kaksois- tai kolmoisleuan päällä

- maski tuuhean risuparran päällä

Vierailija
5/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja on todella eri kokoisia markkinoilla. 

Itsellä työnantaja kustantaa nämä ja sieltä tulee aina milloin kenenkin valmistajan, välillä ihan jättisuurta ja välillä jotain melken lasten kokoakin.

Vierailija
6/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten v---- kauan ajattelit jankuttaa vielä? 😴😴😴😴😴😴

Vierailija
7/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi pienikokoinen, just ja just 150cm. Kasvotkin on pienet. Kaikki kokeilemani maskit on isoja mulle.

Vierailija
8/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranjumala! kaikkea mä luenkin taas...

Vierailija
9/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on ihan tutkittukin, että naisille ja aasialaisille maskit istuvat huonoiten (pienet kasvot). Mutta on niissä eroja, jotkut merkit ovat todella isoja löysiä lötköjä jotka falskaavat reunoista pahasti, toiset istuvat napakammin. Terveydenhuollon ammattilaisilla käytössä olevat maskit istuvat yleensä paremmin. Kokeilin itse lasten maskeja ja ne sopivat hyvin, peittävät vielä riittävästi, mutta eivät vuoda.

Vierailija
10/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamme läski-/vesipäillä ei ole helppoa...........

Vierailija
11/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi pienikokoinen, just ja just 150cm. Kasvotkin on pienet. Kaikki kokeilemani maskit on isoja mulle.

Minä olen myös 155cm. Ostin lasten maskeja ja ne sopivat hyvin ja ovat tiiviimpiä kasvoilla.

Vierailija
12/27 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olenkin jopa 158 cm pienikokoinen ja ne on liian isoja lakanoita!!!!!!!!!!!!!!!!1 

jankutijankutiuliuliyhyyy

Vierailija
13/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tatuoisi jollekin kankaalle kuvan omasta naamastaan, sellaisena kuin se on  alueella jonka on tarkoitus jäädä piiloon maskin alle. Sitten kulkisulkisi se naamallaan ja kauempaa näyttäsi kuin ei olisi maskia ollenkaan. Harmistusiiko eliitti semjmoisesta vedosta  pahanpäiväisestikin?

Vierailija
14/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit riittää mulle ihan hyvin. niihin on joutunut totuttelemaan jo melkein 30 vuotta. maskista naamalla taas ei ole mitään iloa tai apua. Aivan yhtä paljon ku jostain 2-päisestä haarikasta joka on sidottu remmillä kaulaan niin että joutuu takakenossa päätään pitämään takakenossa niin kauan kun ei  tahdo piikkien porautuvan leukaan tai rintaan

Vierailija
15/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle istuu huonosti. Löytyy korkeat poskipäät, iso nenä sekä kaksoisleuka (tai oikeastaan, leuasta jatkuu valtava läskipussi rintakehälle asti) ja korvatkin on hyvin alhaalla niin että kun maski on korvien ympäri kiinni lenksuilla, on jatkuvasti  veto alaspäin niin että maski tahtoo pudota nenältä ja poskilta.

Vierailija
16/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toki. Vaikuttaahan siihen ihan kasvojen koko. Sitten ulkoisesti saman näköisissä vaikkapa kirurgisissa maskeissa (niistä itselläni kokemusta) on kokoeroakin, esim. toisessa on löysemmät kuminauhat kuin toisessa, jolloin toinen maski istuu tiiviimmin kuin toinen samoillekin kasvoille.

Vierailija
17/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja on erilaisia. Sopiva kyllä löytyy jokaisen kasvoihin. Meilläkin niin minulla on eri maski käytössä kuin miehellä, lnhan meidän kasvljenkin malli ihan erilainen.

Tietysti jos kyse on vaan suusuojasta, nin sehän on aika samantekevää, miten se on päällä, kunhan nenä ja suu on suojattu. Mutta oikeista maskeista, niin sopivan löytää vain kokeilemalla.

Vierailija
18/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle istuu huonosti. Löytyy korkeat poskipäät, iso nenä sekä kaksoisleuka (tai oikeastaan, leuasta jatkuu valtava läskipussi rintakehälle asti) ja korvatkin on hyvin alhaalla niin että kun maski on korvien ympäri kiinni lenksuilla, on jatkuvasti  veto alaspäin niin että maski tahtoo pudota nenältä ja poskilta.

naamakuvailust atuli mieleen joku Tintti-sarjakuvan akäinen saksalaisukko tai se hovimestari

Vierailija
19/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninenäisille ne kaikki on tehty. Mulla on ulkoneva kreikkalaistyylinen nokka, eikä mikään maski istu.

Vierailija
20/27 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä valmistajan kirurgiset maskit olette huomanneet istuvan parhaiten leveäkasvoiselle? Itse sellainen olen ja monet mallit tuntuvat pieniltä.