Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko huomanneet, että maskit istuu toisille naamaan paremmin kuin toisille?

Vierailija
15.03.2021 |

Joillakin se on on kuin suurimman osan naamaa peittävä, joka suuntaan tursuava vaippa, toisille se taas istuu paljon paremmin keskittyen lähinnä suojaamaan hengitystiet.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/27 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle istuu kaikki, minulle ei mikään. Mies kaitakasvoinen, minulla korkeat poskipäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kenenkään sanomisiin. Sananvapaus on sellainen perusoikeus, että niin kauan kun ei riko lakia, tulee kaikin tavoin ylläpitää sanavapautta.

Miksi media, hallitus rajoittaa sananvapautta? Onko kenties jotain salattavaa. Äänestäkää vaaleissa perusoikeuksia puolustavia.

Maskien haittavaikutuksista on niin paljon tietoa, että tutkikaa asioita. Maski on haitallista jokaiselle käyttäjälleen. Vuosi sitten samat tahot perustelivat, ettei maskeja tule käyttää. Tiede myös tukee väittämää. Suu, iho ja keuhkoinfektiot räjähtäneet puhumattakaan happitasojen laskusta aiheutuvat ongelmat.

Jos väitätte, että maski suojaa virusta vastaan niin olette joko aivopestyjä tai tyhmiä!

T. Lääkäri ihmisten terveyden puolesta

Vierailija
24/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin isoperse nainen istuu toisille naamaan paremmin kuin toisille. 😆

Vierailija
25/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitkät, mutta kapeat kasvot. Maski lörpöttää reunoilta. Olen huomannut, että joidenkin kasvoilla näyttää kuin mittatilaustyönä tehdyiltä.

Vierailija
26/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-helsinkiläiseen naamaan ei istu alkuunkaan?

Vierailija
27/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieninenäisille ne kaikki on tehty. Mulla on ulkoneva kreikkalaistyylinen nokka, eikä mikään maski istu.

Pieni-ja matalanenäisiltähän ne maskit valuvat ikävästi alas ja aina uhkana sierainten näkyminen, mikä kamalan näköistä ja kaiken lisäksi maski ei suojaa kunnolla eikä estä viruksen leviämistä.

Parhaiten maski istuu korkeanenäiselle.