Ootteko huomanneet, että maskit istuu toisille naamaan paremmin kuin toisille?
Joillakin se on on kuin suurimman osan naamaa peittävä, joka suuntaan tursuava vaippa, toisille se taas istuu paljon paremmin keskittyen lähinnä suojaamaan hengitystiet.
Kommentit (27)
Miehelle istuu kaikki, minulle ei mikään. Mies kaitakasvoinen, minulla korkeat poskipäät.
Ottamatta kantaa kenenkään sanomisiin. Sananvapaus on sellainen perusoikeus, että niin kauan kun ei riko lakia, tulee kaikin tavoin ylläpitää sanavapautta.
Miksi media, hallitus rajoittaa sananvapautta? Onko kenties jotain salattavaa. Äänestäkää vaaleissa perusoikeuksia puolustavia.
Maskien haittavaikutuksista on niin paljon tietoa, että tutkikaa asioita. Maski on haitallista jokaiselle käyttäjälleen. Vuosi sitten samat tahot perustelivat, ettei maskeja tule käyttää. Tiede myös tukee väittämää. Suu, iho ja keuhkoinfektiot räjähtäneet puhumattakaan happitasojen laskusta aiheutuvat ongelmat.
Jos väitätte, että maski suojaa virusta vastaan niin olette joko aivopestyjä tai tyhmiä!
T. Lääkäri ihmisten terveyden puolesta
Samoin kuin isoperse nainen istuu toisille naamaan paremmin kuin toisille. 😆
Minulla pitkät, mutta kapeat kasvot. Maski lörpöttää reunoilta. Olen huomannut, että joidenkin kasvoilla näyttää kuin mittatilaustyönä tehdyiltä.
Itä-helsinkiläiseen naamaan ei istu alkuunkaan?
Vierailija kirjoitti:
Pieninenäisille ne kaikki on tehty. Mulla on ulkoneva kreikkalaistyylinen nokka, eikä mikään maski istu.
Pieni-ja matalanenäisiltähän ne maskit valuvat ikävästi alas ja aina uhkana sierainten näkyminen, mikä kamalan näköistä ja kaiken lisäksi maski ei suojaa kunnolla eikä estä viruksen leviämistä.
Parhaiten maski istuu korkeanenäiselle.
up