Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kokemuksia: miehellä liian pieni?

15.03.2021 |

Minulla on kaikin puolin aivan järjettömän ihana mies. Ainoa huono puoli on pienehkö vehje. Onko muilla naisilla kokemusta, miten suhde on sujunut tämän ongelman kanssa?

Olen ollut useiden miesten kanssa elämäni aikana, mutta hän on ainoa, joka ei tunnu juuri miltään sisälläni, ja liikkeissäni saan varoa, ettei hän "tipu kyydistä". Hänen mielestään tunnun kyllä niin hyvälle, että hän tulee parissa minuutissa. Muulla tavoin hän kyllä osaa tyydyttää minut paremmin kuin kukaan muu, mikä on tietenkin hienoa. Mietin vaan mahtaako penetraatioseksin huonohko laatu alkaa risomaan liikaa jossain vaiheessa... Olen kuitenkin aiemmissa suhteissa tottunut kivan kokoisiin elimiin ja kunnon rajuihin panoihin, jotka ovat myös ihania.

Opinko rakkauden vuoksi sietämään tilannetta vai kasvaako kaipuu kunnon meininkiin? (Ja ei kannata ehdottaa vapaata suhdetta. Ei todellakaan kummankaan juttu.)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku kirjoittikin, peniksen jatke leluna voi toimia. Halusin itse kokeilla, miltä suurempi tuntuu ja tuo jatke tuntui molemmista normaalilta. Värinä lisäsi miehen orgasmia kummasti.

Vierailija
22/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän päälle tuo tuhoaa suhteen

Eroa heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset