En kieltänyt tarpeeksi tarmokkaasti hälytyskauppiaita ja nyt olisivat huomenna tulossa esittelemään
Miksi, oi miksi :(
Laitanko vaan tekstaria perään että älkää tulko ja puhelin kiinni ja verhot kiinni?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä naurattaa kaikki nämä vinkit tekosyineen ja valheineen.
Anna kun arvaan, sinulle voi kuka tahansa soittaa ja vastaat rehellisesti kaikkiin sinulle esitettyihin kysymyksiin, kunhan tarina kuulostaa uskottavalta tai uskot hyötyväsi vastaamisesta jotenkin? Ja kävellessäsi ostoskeskuksessa pysähdyt jokaisen feissarin kohdalla, joka kysyy olisiko hetki aikaa ja vastaat aina myöntävästi jos sinulla ei ole oikeasti kiire?
Sinun kaltaistesi ihmisten takia meitä kaikkia muita häiriköidään aggressiivisilla myynti- ja markkinointitekniikoilla.
Minulle ei tuota kyllä mitään vaikeuksia sanoa ei kiinnosta. Intialaisille "it-tukihenkilöille" haistatan paskan.
Kannattaa ostaa. Myyjät saavat palkkaa ainoastaan tehdyistä kaupoista ja sitä kautta saavat sitten ruokaa pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis turvallisuusalan firman ymmärtävän ettei ovelle ilmaantuneelle tuntemattomalle esitellä taloa eikä suojattavia arvotavaroita.
Kyseessä turvajärjestelmän esittely SINULLE, ei se mikään asuntoesittely ole!
Ääliö. Näiden myyjien kanssa kävellään asunto läpi ja etsitään "suojattavat" paikat, ikkunat, parvekkeet, takaovet,katsotaan sensorien ja hälyttimen paikat ja myydään niitä mahdollisimman monta jotta niistä saa eniten rahaa jne. Koko kämppä käydään läpi.
Kyllä ne nuuskii jokaisen lokeron ja kaapin. Dildot piiloon.
Laitat sinne viestiä, että esittely ei sovikaan sinulle ja perut sovitun ajan.
Ei mitään tarvitse selittää eikä keksiä paskoja korona- tai ripulitekosyitä.
Kun ehdottavat uutta aikaa niin sanot, että kiitos vaan ja otat itse yhteyttä tarpeen tullen.