Jos tykkäisit paljon sellaisen miehen luonteesta, jonka ulkonäkö ei viehätä, voisitko alkaa tapailla häntä?
Jos tutustuisit esim. netissä mieheen, jonka kanssa teillä olisi heti ns. kemiaa ja livenä nähdessä mies olisi luonteeltaan ihan samanlainen kuin puhelimessa, eli luonteeltaan juuri sinun mielestäsi sellainen, jollainen toivoisit miehen olevan ja teillä olisi henkistä vetovoimaa välillänne, mutta miehen ulkonäkö ei miellyttäisi, niin jatkaisitko tapailua?
Eli onko ulkonäöllä väliä enää siinä vaiheessa, kun ihastut luonteeseen kovasti?
Kommentit (26)
Kyllä, koska olen ihan normielämässäkin kiinnostunut miehestä joka ei ulkoisesti ollut ensialkuun mitenkään erityisen kuuma. Oli siis ihan tavallistakin tavallisempi suomimies, mutta muuttui sitten kun siinä tutustuttiin työn lomassa hyvinkin mielenkiintoiseksi ja ulkonäkökin alkoi kummasti miellyttää.
Sen sijaan jos miehen ulkonäkö ei miellytä/viehätä siksi että se johtuu elämäntavoista (rööki, alkoholi, huumeet, liikkumattomuus, roskaruoka jne) niin silloin mies ei kyllä herätä kiinnostusta muutenkaan eikä siten voi olla mitään kemiaakaan.
En voisi tapalla romantisessa mielessä. Kumppanissa täytyy viehättää KAIKKI! En suostu enää kompromisseihin, koska niistä kärsin vain minä itse.
Joo, just noin kävi.
Todella hyvän miehen sain, vaikka en missään baarissa olisi häntä koskaan lähestynyt.
Jos on mukava, sopiva luonne ja tarpeeksi iso penis niin miksipä en.
Tottakai ulkonäöllä on väliä, parisuhde on myös seksisuhde. Ellen kokisi miestä haluttavaksi, ei olisi pienintäkään syytä jatkaa tutustumista.
Ihminen on paketti ja kokonaisuus, enkä osaa eritellä asiaa noin. Ei olisi minulle mahdollista seurustella ilman fyysistä vetovoimaa, ja se selviää vasta tavatessa ja tutustuessa. Ulkonäkö ei siihen varsinaisesti vaikuta. Ulkonäkö (ei fyysiset piirteet) ja tyyli voi kuitenkin kertoa paljon elämäntavasta ja arvoista sekä siitä, mitä ihminen itse haluaa olemuksellaan viestiä. Tämäkin on mielestäni kiinnostavaa.
Mistä edes tiedät, millainen on miehen luonne? Ajatteletko, että tunnet hänen luonteensa lyhyen kirjoittelun jälkeen?