Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassamiehen epäammattimainen käytös!

Vierailija
15.03.2021 |

Olin kassajonossa (pidin turvaväliä 2 metriä ja maski oli naamalla!) ja se oli jo aika pitkä. Viereiselle kassalle tuli joku uusi kassapoika, jota en ollut aiemmin kaupassa nähnyt. Hän huusi, että tänne kassalle voi myös tulla. Kun en reagoinut, hän huusi uudestaan, että hei, täällä on kassa auki, ei tarvi jonottaa. Sanoin, että kiitos, mutta mä jonotan kun tässä jo olen. Hän sanoi, että en mä pure, tule vaan tänne ja hymyili jotenkin likaisesti. En sanonut enää mitään, mutta kotona pääsi sitten itku. Todella creepy tyyppi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli taas kokemus.

Vierailija
2/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty. En minäkään mene noiden kassamiesten kassoille. Jos ovat oikein epätoivoisia niin katsovat vaikka siitä sun kortista vaivihkaan sun nimen ja sitten tulee Facessa tai Instassa seuraamispyyntö. 

Laita kauppiaalle netissä palautetta.

Vierailija
4/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh hoijaa. Olipa kauhea kokemus, kaikesta sitä itkua pitää vääntää.

Vierailija
5/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuntuu olevan päivittäin joku tuommoinen vastenmielinen kauppakokemus, niin mitäpä jos jättäisi kaupassa käymisen väliin. Et enää käy kaupassa? Pyydä naapurista apua tai tilaa netistä ruokaa.

Vierailija
6/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein tehty. En minäkään mene noiden kassamiesten kassoille. Jos ovat oikein epätoivoisia niin katsovat vaikka siitä sun kortista vaivihkaan sun nimen ja sitten tulee Facessa tai Instassa seuraamispyyntö. 

Palautetta mistä?

"Hei, työntekijänne yritti purkaa kassajonoja ja hymyile minulle. Minua päin ei edes katsota ilman lupaa! t. mamma av:ltä!"

Vierailija
7/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh... kaikenlaista hurjaa oon tähän päivään mennessä kuullut mutten ikinä mitään noin hurjaa 😮.. eihän tämmöstä tärinättä siedä, kyllä kalja tsihautettava auki

Vierailija
8/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kortista näkee muka nimen, korttihan on todella kaukana? Makso sitten lähimaksulla tai niin että pistää pinkoodin, niin aika mahdoton sitä nimee on kassan nähdä.😅 Vai oliks tää vitsi?

Vierailija
9/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuolle ap-ressukalle sattuu aina noita epämieluttavia juttuja. Mikähän auttaisi?

Vierailija
10/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teithän varmasti valituksen siitä kun asiakaspalvelija yritti palvella asiakasta?

Vierailija
11/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain olisi liian suuret luulot nyt itsestäsi? ;)

Vierailija
12/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palvelu kelpaa? Minkä sille mahtaa!

Vierailija
13/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta rupesi ujostuttamaan.

Vierailija
14/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Ap olla muuan Tampereella vaikuttava entinen kunnallisvaaliehdokas?

Vierailija
15/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♀️

Vierailija
16/16 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl kaupassahan näitä kassamiehiä on! :(