Kenenkään mies yhtä idiootti lapsen vaatetuksesta huolehtimisessa?
Meillä ei tajuta perusasioita!! Suututtaa kun ei voi tajuta että helteellä ei viedä lasta college-puvussa minnekään! Eikä kauppoihin ja yleisille paikoille voi viedä niin likaisissa vaatteissa että loistaa kilometrin päähän. En voi joka sekunti olla valvomassa mitä päälle laitetaan. Kun mies on lapsen kanssa kahdestaan kotona, voivat lähteä minne vaan missä vaatteissa tahansa! Omasta peseytymisestä ja vaatetuksestakaan ei kyllä pysty huolehtimaan! Suuttuu jos käsken suihkuun ja vaihtamaan vaatteet. Ikinä ei ostaisi uusia vaatteita, sehän on turhaa tuhlausta! Kun vanhoja kerran on!!
Voi apua, onkohan se ihan normaali??? Vai onko muutkin miehet samanlaisia? Aina tästä asiasta joudutaan tappelemaan. Mies väittää että touhotan liikaa vaatteiden kanssa( Mikä ei pidä paikkansa, mutta haluan kyllä että puhtaissa, siisteissä ja säänmukaisissa kuljetaan) . Ja minä valitan minkä ehdin. Saan hävetä silmät päästäni kun lapsi on missä vaatteissa milloinkin kun miehen kanssa kulkee!!!!!!!!
Kommentit (5)
Olettaa että 1½v osaa itse pukea, osaakin paidan housuiksi jne. Jos lapsilla samanlaisia vaatteita 4v kulkee 1½v vaatteissa.
mutta sitten tyylillisesti voi laittaa jotain toisiinsa täysin sopimattomia yhdistelmiä.. esim. 3-v pojalle collegehousut ja paitapusero + paremmat kengät.... " kun ne nyt vaan sattui olemaan ensimmäiset puhtaat vaatteet siinä kaapissa" ...
tuollaisia! Oikein hyvä isä on muuten lapselle, leikkii ja touhuaa paljon lapsen kanssa. Mutta tuo asia suututtaa niin. Pitäisi neuvoa kuin pikkulasta.
Miten muka ei voi tajuta ettei voi lasta viedä minnekään aivan jogurttinen ja muutenkin täysin paskainen paita päällä!!!!!! Ja helteellä vaatetta niin paljon että hiki virtaa. Ei mene mun jakeluun miten joku ei voi tajuta. Ap
illalla. Talvellakin laittavat ulkohaalarit siihen pyjaman päälle...
Ja kenkinä on varmasti kumisaappaat, ne kun menee helposti jalkaan.
Välillä kun lähden lauantaina shoppailemaan ja aikaa kuluu useita tunteja niin miesväki on palatessani yöpaidoissa katsomassa videoita
Joillain vain on asiat vähän toisessa tärkeysjärjestyksessä :). Koita kestää!