Ilma on jo aika paksu ja ahdas :(
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007861340.html
olen itse opiskelija ja en voi lakata ihmettelemästä suomalaisten negatiivisuus, passiivis- aggressiivisuus ja vihamielisyys toisensa kohtaan.
Tämä vaa jatkuu eikä loppua näy. Holtiton suorittajakansa joka on järkyttävän itsekäs ja silti ei mitään saada aikaiseksi.
Yhteisöllisyys paistaa poissaolollaan. Nykyajan Helsingissä ihmiset jopa ärsyntyvät siihen jos kysyt heiltä jotain.
Ihmiset kävelevät vuosi ympäri verkkareissa ja huppareissa, ettei vaa olisi mitään kontaktia muihin. Näköalattomuus on karmea! Amerikkalaisten ihannoiminen on jotain aivan kuvottavaa. Koko Suomi on pelkkää verkkareita ja jenkki roskaa mitä syötetään sekä silmille että suihin.
Kommentit (9)
Näin se on! Harmittaa! Suomalaiset ovat paljon parempia.
En ihannoi jenkkejä. Muuten olen kuvaamasi resting bitch face sekä ulkonäön puolesta, että mielenlaadulta. Ja painu vaikka muualle täältä paksun ja ahtaan ilmapiirin Suomesta, jos niin ahdistaa. Ei Suomi sillä parane tai tapojaan muuta, että sinä vikiset vauvapalstalla.
No eipä tossa kuvassa Kööpenhaminasta juuri maskeja näkynyt. Ihan höpöjuttu taas.
ÄLÄ UPPAILE OMIA ALOITUKSIA. Kiitos.
Itse asun Ruotsissa .Olin muuttamassa Suomeen mutta ymmärrän että se ei ole minun paikka asua.Näen täällä jo kuinka vaikeaa suomalaisilla on ihmissuhteiden kanssa. Puhumattakaan täällä Ruotsissa.V.maista kansaa. Juoruavia, epäinhimillisiä. Ei kiitos.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Itse asun Ruotsissa .Olin muuttamassa Suomeen mutta ymmärrän että se ei ole minun paikka asua.Näen täällä jo kuinka vaikeaa suomalaisilla on ihmissuhteiden kanssa. Puhumattakaan täällä Ruotsissa.V.maista kansaa. Juoruavia, epäinhimillisiä. Ei kiitos.
Siis onko asiat huonosti molemmissa maissa?
En saa oikein tuosta irti ajatustasi.
Hoono soomi -kitisijä on näemmä taas aktivoitunut. Eikö se kotimaa nyt vähitellen ala jo kutsua?
Mä lopetin työelämässä juurikin tän ongelman takia, masennus onneksi alkoi paranemaan. Voi ku pääsis pois täältä :(