Veljen lapset tulossa hoitoon yhdeksi yöksi, ens viikon la-su.
Olen usein tarjonnut ranskalaisia ja nakkeja, juomana mehua. Mitä nyt tarjoaisin, ehdotuksia kehiin, kiitos.
Kommentit (17)
Mites olis joku kiusas uunissa tai makaronilaatikko, tai itse tehdyt hampurailaiset, tai perunamuusia ja uunimakkaraa. Tai jokin maukas keitto. Ja jälkiruuaksi jäätelöä.
Lapset tykkäävät ihan oikeastakin terveellisestä kotiruoasta.
Nugetteja tai kalapuikkoja vaihtelun vuoksi? Jos siis olet liian laiska tekemään oikeaa ruokaa.
Voi. Mun veljenpojat halus aina meillä ollessaan makkarakeittoa. Ne vieläkin muistelee tädin makkarakeittoa, vaikka on jo aikuisia.
Kanankoipia hyvä kastike ja ranskalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein miksi ravintoloiden lasten ruokameny on aina niin tylsä. Samat ruoat mitä saavat kotona.Kyllä se hyvä lapsenkin suussa maistuu. Vaikkapa lankkupaisti , vain se olisi elämys ulkonäönkin puolesta.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein miksi ravintoloiden lasten ruokameny on aina niin tylsä. Samat ruoat mitä saavat kotona.Kyllä se hyvä lapsenkin suussa maistuu. Vaikkapa lankkupaisti , vain se olisi elämys ulkonäönkin puolesta.
Useissa ravintoloissa saa kyllä lapselle kaikista annoksista pienemmän version.
Mikset kysyisi lasten ruokatoiveita suoraan heiltä?
Jos vaikka ihan normaalia kotiruokaa.
Meillä lasten lemppariruoka on kanakastike, joka on siis ihan kaupan valmiiksi hunajamaustettuja fileitä, johon lorautettu ruokakermaa + makaronit. Käsittämätön hitti.
Spagettia ja jauhelihakastiketta. Monien lasten suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei spagettia jos on kovin pieniä lapsia. Se on kamalan vaikeaa syötävää pienille, ennemmin jotain muuta pastaa. Toki kouluikäisiltä sujuu jo spagettikin.
Minkä ikäisiä ovat??