Oletko Matti ja Teppo fani?
Kommentit (14)
Olen! En kyllä varmaan 30 vuoteen ole kuunnellut, mutta jos kysytään niin fani olen. Kerran olen nähnyt, on kuvia ja nimmarit.
En kestä kuunnella yhtään heidän rallatustaan, mutta ovat kyllä symppiksiä ja oman genrensä ikoneita. Kunnioitan heitä siksi.
Tykkään. Kävin heidän 40 v konsertissa. Hyvä oli eikä musa riipinyt korvia niin kuin joissain muissa konserteissa voi käydä.
No en ole. Olen Teppo ja Matti fani.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedätkö kumpi on kumpi? Minä olen niin fani että tiedän.
En fani ole, mutta en mä nyt radiota järveen heitä, jos heidän kappale siellä soi, korkeintaan hiljennän ääntä.
Kuuntelen mieluummin Mattia ja Tappoa.
Fani en ole koska periaatteesta en fanita ketään. Pidän lähes kaikesta tai suhtaudun ainakin mielenkiinnolla avoimesti myös outoihin biiseihin. Minulla on kyllä tuttuja jotka ovat faneja ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Tykkään Matin ja Tepon biiseistäkin ja ylipäätään suomalaisesta musiikista ja sanoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kysyit, en tiedä.
Olen. Matti Ruohonen on yksi kolmesta suuresta, Andy McCoyn ja Ismo Alangon ohella,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kysyit, en tiedä.
Minä aina ajattelin että se tummempi näyttää Tepolta. Mutta se on Matti.
Hyviä ovat. Myös se Matin ja Tepon poika on ihan hyvä, joka oli UMK:ssa
Kyllä! Kovia poikia. Tiesittekö että itse tekevät kipaleetkin. 50v kiertäneet Suomea. Tuskin rahan takia, sitä kun on. On ralleja ja todella herkkiä, kauniita kappaleita.
Riihimäen lavalla oltiin kuuntelemassa pari v sitten. Eivät ole saaneet tarpeeksi arvostusta minusta. Eiköhän sitten kun jompi kumpi kuolee..