Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yleisesti ärsyttävänä pidetty asia/tapa ei ärsytä sinua?

Vierailija
15.03.2021 |

Aloitan: Olen nainen, perheessä kolme miespuolista. Minua aivan aidosti ei ärsytä se, että wc-pöntön istuinrengas on jätetty ylös. Kohtaan tilanteen joka päivä monta kertaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä, jos joku puhuu julkisissa puhelimessa. Kuuntelen uteliaana keskustelua 😄

Vierailija
2/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin käyttö.Hyvä kun voi piiloutua ja eikä tarvii meikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ei ärsytä mua

Vierailija
4/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius ei ärsytä minua, vanhukset kaupassa ei ärsytä minua, naapurit eivä ärsytä minua, Mikko Leppilampi ei ärsytä minua, tv-ohjelmat eivät ärsytä minua, jos joku ei käytä maskia ei ärsytä minua, jos joku käyttää maskia ei ärsytä minua. 

Vierailija
5/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tekemä ahdistelu. Nautin huomiosta ja se nostaa itsetuntoa näin vanhalla.

N36

Vierailija
6/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomana kaupassa käynti.

Vierailija
7/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Autolla) ajaminen hiljaa.  - Myös odottaminen sujuu.

Vierailija
8/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtimättömyys. Osa on kasvosokeita tai muuten muistaa ihmiset huonosti ulkonäön perusteella, jotkut uppoutuvat helposti omiin ajatuksiinsa, joillakin syynä voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko ja toisilla on taas niin hiljainen ääni, ettei tervehdys välttämättä aina kuulu. Syitä on niin paljon muitakin kun se perinteisesti tarjottu "on niin olevinaan eikä VIITSI tervehtiä", joten en pidä tervehtimättä jättämistä sen vuoksi loukkaavana.

Vierailija
9/9 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehtimättömyys. Osa on kasvosokeita tai muuten muistaa ihmiset huonosti ulkonäön perusteella, jotkut uppoutuvat helposti omiin ajatuksiinsa, joillakin syynä voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko ja toisilla on taas niin hiljainen ääni, ettei tervehdys välttämättä aina kuulu. Syitä on niin paljon muitakin kun se perinteisesti tarjottu "on niin olevinaan eikä VIITSI tervehtiä", joten en pidä tervehtimättä jättämistä sen vuoksi loukkaavana.

Tervehtiminen ja käytöstavat ovat näyttelemistä.

"...Taas tuo vxxxn mxxxxu tuossa jotain lässyttää.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi