Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinailijat: montako tuntia vauvaa voi pitää liinassa?

Vierailija
10.08.2006 |

Itselläni on Hug-a-bub, ja neuvolan täti sanoi, että siinä voi pitää vain tunnin päivässä, muuten lonkat kasvaa väärin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sidonta on oikein tehty, ei ole rajaa, kuinka kauan voit pitää vauvaa liinassa. Käytäntö ja oma jaksamisesi sanelee rajat.

Vierailija
2/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se auttaa ilman siirtymisessä suolistossa joten vatsavaivat vähenevät. Mitään tuntirajoitusta ei ole toisin kuin kantorepuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän neuvolan täti on yleensä hyvin asiantunteva.

Intin hänelle kyllä, että eikös rajoitukset koske rintareppua...

Vierailija
4/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma th:ni ihastelee aina kantamista.

Vierailija
5/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pitää ihan niin kauan kuin itse haluat ja jaksat. Mutta sammakkoasentoon ei pitäisi laittaa ennen kuin vauvan jalat ovat siihen itse auenneet, näkee mm. siitä, onko hoitopöydällä vapaasti maatessaan jalat auki vai sykkyrässä.

Jos vielä on sykkyrässä, suositellaan kannettavaksi kehtoasennossa tai sit pystyasennossa niin, että on pystyssä sikiöasennossa niin, että jalkoja ei ole levitetty auki.

Vauvan jalat aukeaa sammakkoasentoon yleensä muutaman päivä´n - parin viikon iässä. Ennenaikaisilla vauvoilla joskus hieman myöhemmin.

Vierailija
6/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sidonta on oikein tehty, voi kantaa ihan niin paljon kuin haluaá ja tarvitsee. Liinassa sammakkoasento on kutakuinkin sama kuin lonkkaluksaation hoidossa käytetävässä sammakkolastassa. Anna tätsylle luettavaksi Lapsi kaipaa kantamista -kirja.

Vierailija
7/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis " kun" :D. Anteeksi lapsus.

Vierailija:

Mun sidonta on oikein tehty, .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan