Kuinka monta kertaa kutsuisit miehen kylään jos hän kieltäytyy syystä tai toisesta?
Mainittakoon ettei ole uusi tuttavuus ja on aikaisemmin kutsunut itse itsensä kylään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siis tapailumielessä? Jos näin niin kerran. Kyllä oletan, että minusta kiinnostunut mies suorastaan juoksee luokseni :) Mitä ideaa tapailussa muuten on?
Tapailua, FWB, mitä nyt nämä nykyajan sitoutumattomuudet sitten ovatkaan.
Korkeintaan kerran kieltäytymisen jälkeen. Sitten pallo on hänellä.
Hän toki itse ehdottaisi uutta aikaa, jos sinun ehdottamasi ei käy.
Monet eivät kyläile korona-aikaan.
En kutsuisi. Jos joku kerrankin kutsuu itse itsensä kylään pidän kyllä huolta siitä että jatkossa tavataan vainn kahvilassa.
Ehkä kutsuisin kerran kieltäytymisen jälkeen, sitten odottaisin hänen yhteydenottoaan. Riippuu tietysti kieltäytymisen syystäkin, sairaalahoitoon joutuminen vs ettei vaan juuri silloin jaksanut tulla.
Vierailija kirjoitti:
En kutsuisi. Jos joku kerrankin kutsuu itse itsensä kylään pidän kyllä huolta siitä että jatkossa tavataan vainn kahvilassa.
Näissä kyläilyissä ei kylläkään ole kyse kahvittelusta.
Sen kerran kun kieltäytyy niin odotan että ehdottaa itse seuraavaa tapaamista. Jos ei sitä tee, niin ei ole mielenkiintoa tarpeeksi.
Siis tapailumielessä? Jos näin niin kerran. Kyllä oletan, että minusta kiinnostunut mies suorastaan juoksee luokseni :) Mitä ideaa tapailussa muuten on?