Hyi saasta!!! Meillä oli sisällä semmoinen ruskeanpunainen iljettävä tuhatjalkainen!!
Mä melkein itkin, kun pelotti ja inhotti niin pirusti!
Mä tahdon takaisin kerrostaloon asumaan!
Kommentit (7)
Mistä sitä ikinä tietää, mitä ne tekee. En jäänyt ottamaan selvää, vaan lapseni mätki sen kuoliaaksi kärpäslätkällä. Nyt mä vahtaa ihan hulluna lattioita. Miten tästä otökkäkammosta pääsis eroon?
ap
jotain otokoitä!
Joo, ja kaupunkilainen olen, en mikään maalaistollo joka on tottunut asuttamaan samaa asuntoa örkkien kanssa.
Mitään vieraantumista ei ole tullutkaan koska läheisyyttä luontoon ei ole ollut, eikä kiinnosta.
Ne on mun shitlistillä kovina kakkosina just hämppisten ja lukkien jälkeen. Tai siis kolmosina, kun eihän lukit edes oo hämppyjä:)
Mun mielestä luonto on ihan kiva, mutta ne ötökät niin perseestä kuin olla ja voi. Niistä mä mielelläni etääntyisin valovuosien päähän.
Ne on tosiaan inhottavia. Todella rumia ja vikkeliä kiermultelijoita. Mä olin saada paskahalvauksen kerran kun sellainen ilmestyi mun kädelle. Ihan kaikessa rauhassa lueskelin lehteä ja rupes kättä kutittamaan, nostin lehteä ja siinä se oli!!! Kauheeta!!
tämä on vanha iso puutalo. Syksyllä niitä näkee useammin.. :)