Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi saasta!!! Meillä oli sisällä semmoinen ruskeanpunainen iljettävä tuhatjalkainen!!

Vierailija
10.08.2006 |

Mä melkein itkin, kun pelotti ja inhotti niin pirusti!

Mä tahdon takaisin kerrostaloon asumaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vanha iso puutalo. Syksyllä niitä näkee useammin.. :)

Vierailija
2/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä ikinä tietää, mitä ne tekee. En jäänyt ottamaan selvää, vaan lapseni mätki sen kuoliaaksi kärpäslätkällä. Nyt mä vahtaa ihan hulluna lattioita. Miten tästä otökkäkammosta pääsis eroon?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan myrkytyksen heheh..

Vierailija
4/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain otokoitä!

Joo, ja kaupunkilainen olen, en mikään maalaistollo joka on tottunut asuttamaan samaa asuntoa örkkien kanssa.

Mitään vieraantumista ei ole tullutkaan koska läheisyyttä luontoon ei ole ollut, eikä kiinnosta.

Vierailija
5/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mun shitlistillä kovina kakkosina just hämppisten ja lukkien jälkeen. Tai siis kolmosina, kun eihän lukit edes oo hämppyjä:)

Mun mielestä luonto on ihan kiva, mutta ne ötökät niin perseestä kuin olla ja voi. Niistä mä mielelläni etääntyisin valovuosien päähän.

Vierailija
6/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosiaan inhottavia. Todella rumia ja vikkeliä kiermultelijoita. Mä olin saada paskahalvauksen kerran kun sellainen ilmestyi mun kädelle. Ihan kaikessa rauhassa lueskelin lehteä ja rupes kättä kutittamaan, nostin lehteä ja siinä se oli!!! Kauheeta!!

Vierailija
7/7 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme