Onko Suomessa vielä ihmeparantajia?
Kansanparantajia muistaakseni kutsuttiin näitä noitia jotka hoisivat melkeen telepatian avulla sairauksia.
Muistan kun siskoni meni Karjalaan ja tapasi siellä miehen ,joka pystyi vitsan avulla tutkimaan mitkä sairaudet siskollani on.
Myös Ruotsiin soitti eräs aamu ja kyssyi .oliko siskollani ollut levoton yö.Hän oli tuntenut että siskoni munuaiset oli antaneet sellaisia kipuja että mies ei voinut nukkaua. Eikä siskoni täällä myöskään.
Aika jännää miten entiset parantajat haukutaan ja moni ei usko heidän voimminsa pelastaa tai auttaa.
Jo aproginitkin Australiassa korjasivat itse luunmurtumat ja muut oireet kun he asuivat kaukana ihmisten läheisyydestä niin kutsuttja Outback .
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihmeparantajaksi itseäni kutsu, mutta teen ns. energiahoitoa. Energiahoito on huono sana kuvaamaan mitä teen, mutta en ole parempaakaan keksinyt. Lähes 20 v olen tehnyt. Kulkee meillä suvussa perintönä tämä homma ja muutenkin meillä on sellaista herkkyyttä monille "yliluonnollisille" asioille. Asun kylläkin pohjoisessa.
Jos on Rovaniemen lähellä voisin tulla käymään heti kun on mahdollisuus. Ruotsista !
En niin pohjoisessa, ikävä kyllä. Pohjoisessa verrattuna Helsinkiin. Mutta haluaisitko kaukohoitoa? Olen vasta opettelemassa sitä. Ei maksa mitään.
Mielellään. Ei ole mitään kipuja, olen aika terve . Oletko Astron sivuilla vai miten voimme ottaa yteyttä? Mielenkiintoista.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihmeparantajaksi itseäni kutsu, mutta teen ns. energiahoitoa. Energiahoito on huono sana kuvaamaan mitä teen, mutta en ole parempaakaan keksinyt. Lähes 20 v olen tehnyt. Kulkee meillä suvussa perintönä tämä homma ja muutenkin meillä on sellaista herkkyyttä monille "yliluonnollisille" asioille. Asun kylläkin pohjoisessa.
Jos on Rovaniemen lähellä voisin tulla käymään heti kun on mahdollisuus. Ruotsista !
En niin pohjoisessa, ikävä kyllä. Pohjoisessa verrattuna Helsinkiin. Mutta haluaisitko kaukohoitoa? Olen vasta opettelemassa sitä. Ei maksa mitään.
Mielellään. Ei ole mitään kipuja, olen aika terve . Oletko Astron sivuilla vai miten voimme ottaa yteyttä? Mielenkiintoista.
En ole. En tarvitse sinusta muita tietoja kuin etunimen. Voimme sopia hoitoajan vaikka tässä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. En tarvitse sinusta muita tietoja kuin etunimen. Voimme sopia hoitoajan vaikka tässä.
Joudun poistumaan palstalta. Joten, jos haluat hoitoajan, niin sovitaan se nyt.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihmiset on niin koulutettuja, että tuollaiset parantajapalvelut ei enää ole uskottavia.
Se on jokaisen oma asia mihin uskoo.En ole elämässäni olllut sairas muuten kun korona ,eikä siihen lääkitystä annettu. En syö mitään tabletteja,olen oppinut parantamaan itseni luonnontuotteilla, siis vihanneksilla jos on tarve tyyppi päänsärkyyn.Sitäkään en saa kuin kerran vuodessa .Että syökää vaan voimakkaita pillereitä ja rikastuttakaa lääkäreitä ja osakkeiden omistajia.
Pienimmästäkin mennään lääkärin luo. Lopettakaa tuo laukkominen ilman syytä.
Ei ole oma asia tarjota parantajapalveluita, joista ei ole mitään hyötyä potilaalle. Se vain hidastaa hoitoon menoa ja on siten vaarallista. taikausko ei kuulu enää tähän päivään.
Miten ihmeessä ihmiset selvisivät ennen vanhaan kun ei lääkäreitä ollu lähistölläkään ? Mummot hoisivat synnytykset ja muut. Nykyään huudetaan ja pukataan ilokaasun avulla lapsia maailmaan.Senpä takia tulos on mikä on. Afrikassakin naiset synnyttävät ilman moderneja koneita ja kaikenlaista hölynpölyä.Hyvinhän se tomii.
No eihän ne kaikki selvinnytkään. Entisaikoina elinajanodote oli osittain niin matala juuri lapsikuolleisuuden takia. Länsimainen lääketiede ei ole täydellistä, mutta mä en kyllä yhtään ymmärrä kuka haluaisi esimerkiksi olla raskaana ja synnyttää ilman, että paikalla on apua. Tai jos ne lääkärit siinä synnytyksessä on niin pahoja, niin miksi ne mummot on muka hyviä? Apuahan nekin tarjoaa ja mahdollista kivunlievitystä. Eikö se olisi parasta synnyttää yksinään jossain maakuopassa, niin ei ole kukaan tunkemassa mitään ikävää kivunlievitystä tai muutakaan apua?
Jo tuli taas naivia tekstiä. Ikäsi in ? Kysy afrikkalaisilta miten se toimii .Hyvin onnistuvat lastensa kanssa ja viisaampia ovat kuin moni eurooppalainen., vaikka köyhissä oloissa elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun poistumaan palstalta. Joten, jos haluat hoitoajan, niin sovitaan se nyt.
Helena
Kiitos!