Sperma tissien välissä
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Voi taivas mikä panetus iski päälle)
Olen valmis ja märkä!
Mulle kelpaisi nyt oikeasti se toinen nainen...mitäköhän mieltä hän olisi asiasta?Odotellaan..jospa hän vielä ilmaantuu..mielelläni seuraan😉
Jos hän ei ilmesty, teen sen itselleni, pian, oikeasti.
Jess!! Mukavaa lukemista siis tiedossa.😉
Olen nyt päiväpeiton alla. Vieressä on lattialta poimimani papereita, joihin pyyhin eilen tissivakoni ja kaikki muutkin paikat.
Oudosti se aina leviää kaikkialle...
Kosketin itseäni, ja hui! Olenpa kuuma ja märkä!
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt päiväpeiton alla. Vieressä on lattialta poimimani papereita, joihin pyyhin eilen tissivakoni ja kaikki muutkin paikat.
Oudosti se aina leviää kaikkialle...
Kosketin itseäni, ja hui! Olenpa kuuma ja märkä!
UUUHH!! Kerro lisää please 😍
Ovi on kiinni ja akuutit velvollisuudet hoidettu. Minkään ei pitäisi häiritä.
Kosketin uudelleen...miten pehmeä sisältä! Kuin samettia... vasen etusormi upposi litisevään silmäkkeeseen...
Sperma tuoksuu yhä iholla.
Mmm, sehän tuntuu kivalta.
Otin koko pillun käteen.
Dippailin etusormea, painelin muilla häpyhuulia alhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Otin koko pillun käteen.
Dippailin etusormea, painelin muilla häpyhuulia alhaalta.
Huu!! Vetelen täällä kuvikovan mulkkuni esinahkaa edestakas..koko ajan sillä rajalla, että purkaudunko.
Aah kun pääsisi sinne haaroihin hääräämään😛 kulli ihan kovana tässä sivusta seuraajana..
Kuvittelen, että se on toisen naisen käsi... Se hyväilee minua. Kiireettä, rauhallisesti, asiansa osaten. Se tahtoo vain hyvää, pelkkää hyvää...
Painelen vähän häpyhuulia, niin että sisemmät nousevat esiin. Voi luoja, miten kiihottavan tuntuista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin koko pillun käteen.
Dippailin etusormea, painelin muilla häpyhuulia alhaalta.Huu!! Vetelen täällä kuvikovan mulkkuni esinahkaa edestakas..koko ajan sillä rajalla, että purkaudunko.
Ihana tietää, että muutkin runkkaa just nyt!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, että se on toisen naisen käsi... Se hyväilee minua. Kiireettä, rauhallisesti, asiansa osaten. Se tahtoo vain hyvää, pelkkää hyvää...
Painelen vähän häpyhuulia, niin että sisemmät nousevat esiin. Voi luoja, miten kiihottavan tuntuista!
Ouououou..tippoja valuu jo päästä..
(Voi jumantsuikka ku mun terska haluais sivellä nyt sun huulias ihan oikeesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa niistä osan itselleni... mitä teet niille? Levitätkö, vai annatko valua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla boxerit ihan märkänä ja kauppaan pitäis tällä seisokilla lähteä😆
Vierailija kirjoitti:
Tunne on molemminpuolinen. Pillu huutaa munaa.
Puserran niitä spermaisia papereita haarojeni välissä, pillua vasten.
Ahh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa niistä osan itselleni... mitä teet niille? Levitätkö, vai annatko valua?
Levìtän ne koko terskaan liukasteeksi
Sivusta seuraaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla boxerit ihan märkänä ja kauppaan pitäis tällä seisokilla lähteä😆
Mene munalla töihin, ja seisokilla ostoksille.. 😉 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne on molemminpuolinen. Pillu huutaa munaa.
Puserran niitä spermaisia papereita haarojeni välissä, pillua vasten.
Ahh...
Pidettävä vähän taukoa vetelemisestä..muuten tulee ihan just. Ooohh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levìtän ne koko terskaan liukasteeksi
Ja se tietysti saa sen kiihottumaan vielä enemmän ja tuottamaan lisää liukastetta...
Tyydytä sitä, hitaasti mutta nautinnolla, lantiota eteen työnnellen... voisinpa koskettaa sitä, ottaa tippoja kielelle...
Jos hän ei ilmesty, teen sen itselleni, pian, oikeasti.