Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko keskiverto mies saa naisilta aloitteita elämänsä aikana?

Vierailija
14.03.2021 |

Kerran joku yli 50v vihervasemmistolainen feministinainen sanoi mulle anonyymillä keskustelufoorumilla, että normaali mies saa elämänsä aikana satoja aloitteita naisilta ja että jos saa vaan kymmeniä aloitteita, niin kuuluu miehissä luuserivähemmistöön.

Se on aika erikoista, jos normaali mies saa noin paljon aloitteita, mutta täällä on tavisnaisia, jotka oman kertomansa mukaan ovat saaneet vain 0-4 aloitetta miehiltä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 0 tai max. 2. Naiset toki tekevät aloitteita jopa satoja, mutta mies ei niitä aloitteiksi ymmärrä.

Vierailija
2/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v mies ja tasan yhden aloitteen olen saanut. Kyseessä on avovaimoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutamia. Ehkä paras oli kuitenkin kaverinaisen "kaverille kans" kun hän ihmetteli miksi hymy oli korvissa asti.

Puolta tuntia myöhemmin hän sitten sai sitä myös...

Vierailija
4/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin 0 tai max. 2. Naiset toki tekevät aloitteita jopa satoja, mutta mies ei niitä aloitteiksi ymmärrä.

No ei kannata yrittääkään ymmärtää epämääräisiä rivien välistä aloitteita, koska siinä mies on äkkiä syytteessä seksuaalisesta ahdistelusta kun onkin ymmärtänyt väärin.

Vierailija
5/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeana miehenä olen saanut alle kymmenen aloitetta elämäni aikana... Selvinpäisiltä naisilta. Humalaisilta naisilta ihan jatkuvasti, varsinkin kun olen yksin liikenteessä ja viihtymässä. Yleensä riittää että menen kesäisin terassille tai johonkin puistoon yksin istumaan, jossa paljon porukkaa ja todella usein tulen pokatuksi.