Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromiesten peppuleikit

Vierailija
14.03.2021 |

Parikymppisenä minulla oli tyttöystävä joka halusi aina sormea pyllyynsä seksin aikana ja teki samaa myös minulle. Tyttö osasi tehdä sen jotenkin todella hyvin.

Vaimolleni joskus ehdotin voisiko hän sormella kokeilla mutta sanoi vain että ”kynnet ovat liian pitkät”. Selitys sekin.

Ostin sitten kerran sellasen halpis eturauhasen kiihoittimen ja vaimo ei oikein tienny mitä sillä tekisi ja pyysi näyttämään esinerkkiä. Koska en ollut sitä itsekään koskaan kokeillut, niin jäädyin tilanteessa ja asia päätettiin jättää hautumaan.

Omalla ajallani sitten sitä testailin ja ei se oikein miltään tuntunut. Se oli aika ohut eikä sitä saanu osumaan mitenkään että tuntuisi miltään.

En luovuttanut vaan hankin vähän laadukkaampia ja samalla erilaisia: pieni anustappi, isompi anustappi, jykevämpi eturauskiihoitin nystyröillä ja vibralla sekä 3,5/15cm anusdildon.

Olen niillä pari kertaa itsekseen leikkinyt ja vaikka siinä on jotain todella kiihoittavaa, niin ei kuitenkaan niin että saisi orgasmia tai edes kunnon seisokkia.

Yllätyin kuinka helposti tuonkin kokoisen dildon saa pyllyyn ilman että sattuisi yhtään. Kun paksuutta löytyy niin melkein saa oikean kohdan osumaan mutta ei ihan. Imukupin kun laittaa kiinni kylppärin seinään ja ”panee” sitä vastaan, niin onhan siinä jotain härskiä, mutta ei siitä mitään orgasmia saa.

Pakko sanoa että olen aavistuksen pettynyt kun odotukset oli aika korkealla.

Mutta. Tarviikohan tilanne sen että dildoa yms operoi joku muu kuin itse? Esim vaimo sanoo ettei hän pidä yhtään omilla sormillaan itsensä tyydyttämisestä, mutta minun sormet tekemässä samaa on taivaallista.

Kunhan tulee sopiva tilanne niin otan mukaan sänkyyn sen eturauhaskiihoittimen ja pyydän vaimoa käyttämään sitä. Dildoa en uskalla näyttää, sillä vaikka hän kyllä minun mielikseni voi kiihoittinella kokeilla, niin hän selkeästi karsastaa ajatusta että miestä pantaisiin.

Harmi sisäänsä, sillä haluaisin joskus päästä kokeilemaan strap-onia, mutta siinä osa viehätystä on juuri siinä että nainen saa itse kiksejä kun ”pääsee panemaan” miestä. Jos sitä tekee vain toisen mieliksi, niin eihän se ihan sama asia ole.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet ei harrasta perseleikkejä.

Vierailija
2/21 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Olen 49v heteromies ja pidän paljon peppuleikeistä. Peppuleikit on normaali osa tavallista heteroseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo vielä tuosta innostuu. Ihan parasta on näin naisen näkökulmasta ja nuo homojutut voitte tunkea sinne omaan pyllyynne, kun näyttää innostavan.

Vierailija
4/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Olen 49v heteromies ja pidän paljon peppuleikeistä. Peppuleikit on normaali osa tavallista heteroseksiä.

Et ole silloin hetero.

Vierailija
5/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole silloin hetero.

Raivohetero exäni ei halunnut homostella kanssani. 

Tosin niin päin halusi homostella, että oli top... mutta hänen logiikallaan se ei ollut homostelua.

Itse en mitenkään saa naisen ja miehen välisestä seksistä homostelua vaikka tehtäis mitä,

ei edes silloin vaikka oltaisiin jossain roolileikissä.  

Juu, hän on ex. Ja seuraavalla kumppanillani voisi pipo olla vähän löysemmällä, että rohkenee edes kokeilla. 

: )

Vierailija
6/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, näiden trollien mielestä jälleen pyllyreikään kohdistuva kiinnostus tekee homon, ei mikään muu. Ihan sama, minä pidän naisista ja peppureikäni sormettamisesta ja dildottamisesta. Ei kiinnosta, mikäli se loukkaa jonkun tunteita, puolisoni on minua sormettanut ja dildottanut, ihan kuten minäkin häntä molempiin aukkoihinsa ja se on hänelle ok. Muiden julistukselle on sinänsä ihan sama, mutta on toki surullista että jotkut ovat niin epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, että pitää muita tuomita...

Vierailija
7/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Joopa joo, näiden trollien mielestä jälleen pyllyreikään kohdistuva kiinnostus tekee homon, ei mikään muu. Ihan sama, minä pidän naisista ja peppureikäni sormettamisesta ja dildottamisesta. Ei kiinnosta, mikäli se loukkaa jonkun tunteita, puolisoni on minua sormettanut ja dildottanut, ihan kuten minäkin häntä molempiin aukkoihinsa ja se on hänelle ok. Muiden julistukselle on sinänsä ihan sama, mutta on toki surullista että jotkut ovat niin epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, että pitää muita tuomita...

Suomessa on sananvapaus. Ei ole trollaamista jos kertoo totuuden perseleikeistä. Trolleja olette te jotka väitätte itseänne heteroiksi vaikka tykkäätte tuuppia melaanne kakkoseen.

Vierailija
8/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Suomessa on sananvapaus. Ei ole trollaamista jos kertoo totuuden perseleikeistä. Trolleja olette te jotka väitätte itseänne heteroiksi vaikka tykkäätte tuuppia melaanne kakkoseen.

Heteroiden haukkuminen homoiksi on trollaamista. Peppuleikit kuuluu normaaliin seksielämään. Tiukkapojen seksielämä on varmaan todella tylsää ja niiden miesten naiset jää ilman tyydytystä.

Vierailija
9/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan kiimoissani kun Mami käske pyllistämään, laittaa liukkaria mun peppuun ja panee minua sormillaan.

Vierailija
10/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin oksentaa ajatuksesta, mikä nykymiehiä vaivaa? Maailma on mennyt niin sairaaksi

Vierailija
11/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin oksentaa ajatuksesta, mikä nykymiehiä vaivaa? Maailma on mennyt niin sairaaksi

Äläpä unohda meitä naisia, jotka pitävät miestensä pepun käsittelystä. Kannattaa kokeilla, voit jäädä koukkuun, se on niin herkullisen kiihottavaa :D

Vierailija
12/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania sellaiset Naiset jotka innostuvat miehen pepun käsittelystä <3 <3.

Vierailija
13/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi joku äijän karvanen prse sinne en tunkis yhtään mitään

Vierailija
14/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitäkin on jotka siitä innostuvat... mutta ihan liian harvassa

Vierailija
15/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista ulos oikeasti,jättäkää naiset rauhaan!

Vierailija
16/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole silloin hetero.

Homot pussaa suuta ja rintoja, ottaa suihin, hyväilevät toisiaan. Nää siis on kaikki homoa, joita heterot eivät saa harrastaa etteivät olisi homoja. Heteroille jää vain peruspano, ei muuta mielestäsi. MOT

Vierailija
17/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi joku äijän karvanen prse sinne en tunkis yhtään mitään

No älä tunge!

Vierailija
18/21 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua tarvitsisi naisen montaa kertaa käskeä pyllistämään.... ;)

Vierailija
19/21 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli heteromiehistä. Ei lukutaidottomista vanhoista homoista

Vierailija
20/21 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli heteromiehistä. Ei lukutaidottomista vanhoista homoista

Miten Mies+Nainen= HOMO???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan