Vihaan miestäni!
Niin, otsikossa keskeisin asia. Oikeastaan en keksi miehestäni paljon mitään positiivista vaikka varsinaisesti mies ei tee mitään väärin. Ulkonäkö on alkanut ärsyttää, aiemmin hyväkroppainen, nyt keskivartaloliihava ja kaljuuntuva. Seksikään ei kiinnosta miehen kanssa, ei mitään intohimoa miehen puolelta tai minun huomioimista tai hemmottelua. Seksi, se vähäinen, on täysin rutiinia, jota on jatkunut yli 20 vuotta. Ärsyttää olla nalkissa kahden lapsen ja taloudellisen riippuvuuden takia. Tai tämä on positiivinen asia, mies on oikeasti rikas. Jo suku on hyvin varakas ja lisäksi verojuorulehdet paljastivat hänellä olevan melkein 200 000€ vuositulot ja yli 100 000€ pääomatulot. Aika ankeaa jos miehen ainoa hyvä puoli on raha.
Tästä tuli mieleen että meillä ei ole avioehtoa. Jos eroaisimme, niin ilmeisesti saisin kaikesta puolet? Jos näin, niin houkuttaisi laittaa eropaperit vireille.
Kommentit (15)
Tottakai eroat kun kerran vihaat. Vielä kun lisäksi saat puolet omaisuudesta, edessäsi on kissan päivät.
Pistä eropaperit menemään. Ja muista käydä sitä ENNEN puhumassa sosiaalityöntekijälle parisuhteen ongelmista. Mies on tunnekylmä, etäinen, ei huomioi eikä hemmottele mutta odottaa silti saavansa vaimolta seksiä.
Tyypillinen mies, harmi kun aika harva mies on rikas, vaan ainoastaan epämiellyttävä.
Syökö miehesi räkäänsä, kuten kaikki muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies, harmi kun aika harva mies on rikas, vaan ainoastaan epämiellyttävä.
Totta, niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Syökö miehesi räkäänsä, kuten kaikki muutkin?
Todennäköisesti
Tämä on ehkä provo, mutta kyllä sinullakin olisi varmasti peiliin katsomisen paikka. Mitä olet itse tehnyt suhteen eteen? Jos kaipaa läheisyyttä ei auta vaan että valitat tai odottelet katkerana, vaan sun on näytettävä mallia. Ja silloin kun sitä läheisyyttä joskus harvoin tulee, pitää olla aidosti iloinen niin ehkä sitä tulee myös jatkossa. Jos miehen lihominen häiritsee, voi siitäkin asiasta keskustella ja kannustaa toista terveellisiin elämäntapoihin.
Puhun muuten kokemuksesta, sillä meillä on ollut ihan samoja ongelmia. En vaan ole antanut ongelmien olla, vaan olen yrittänyt ratkoa niitä välillä huonoin ja välillä hyvin tuloksin. Jos haluaa vahvan ja hyvän suhteen, pitää pyrkiä aina hyvää kohti eikä katkeroitua tai haukkua toista, vaikka välillä ottaisi päähän. Usein suhde sitten oikeasti muuttuu hyväksi kun sen aidosti yrittää saada toimimaan.
Samanlainen kuin mun mies, paitsi että tämä ei ole rikas ja on hyvin rakas, meillä on oikein mukavaa yhdessä. Ja lapsetkin jo muutti kotoa pois.
En vaihtaisi rahaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sama se on naisissa. Ei oo rahaa, ulkonäköä eikä luonnetta, mutta miehen pitäisi olla rikas, komea prinssi.
Kuka nainen ei muka tietäisi perheensä suuria tuloja ja omaisuutta ilman ns. verokalenteria. Vähän yritystä nyt provoiluun, sekin kun on taitolaji. Sinulla mitään miestä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen ei muka tietäisi perheensä suuria tuloja ja omaisuutta ilman ns. verokalenteria. Vähän yritystä nyt provoiluun, sekin kun on taitolaji. Sinulla mitään miestä ole.
Ööööö... en minä ainakaan tiedä. Meillä on omat rahat ja ainoastaan yhteinen taloustili. Tiedän mieheni tienaavan kohtuullisen hyvin erään kansainvälisen yrityksen yksikön johtajana, mutta edes palkkaluokka ei ole ihan tiedossa. Varmaan kuukaudessa jotain väliltä 10-20 tuhatta ja bonukset päälle, joiden suuruudesta ei ole mitään käsitystä.
Vaihtoehtona voisi olla: 1. Yhtä rikas toinen mies. 2. Yrittäjyys kun nyt on siihen mahdollisuus, joku joka ei vie kaikkea aikaa. 3. Lähisuku tukee sinua ja lapsia eron jälkeen. 4. Ammattikoulussa 2v aikuisiltakoulutus, joku ala, jos haluat vaihtaa. 5. Kannata jotain perustuloa tms.
Äänestä feminististä puoluetta, jos et jo äänestä?