Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia päästämään ihmisiä lähelle?

Vierailija
14.03.2021 |

Minulla on suojamuurit yllä koko ajan enkä osaa laskea niitä. Miten tästä oppisi eroon? En osaa päästää edes miestä lähelle (aviossa 20 vuotta) vaan kestän ja kärvistelen kaiken yksin. Sama ystävien kanssa, toki puhun asioistani mutta koko ajan joku muuri on yllä jonne en päästä ketään.

Tiedän ettei minun tarvitse pärjätä yksin mutta miksen koe niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ääripää kuvaamassasi tilanteesa olisi rajaton luottamus ihmisiin, olisit huomattavasti uhatumpi, kuin mitä olet tällä hetkellä. Ihmissuhteissa kannattaa säilyttää terve itsesuojeluvaisto ja sen verran skeptisyyttä, etteivät kaiken maailman pimpeli-pom-hörhelöt pääse omaan interiööriin.

Vierailija
2/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kokeile sitä. Vaikka varmistaisit kuinka, että toinen on luotettava, niin hän pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus luottamuksesta ja sen pettämisestä on ihmisillä erilainen. Joku voi kokea, että luottamus on petetty, kun unohdettiin tuoda kaupasta "oikean" brändinen tuote. Toinen voi ajatella, että se petetään vasta rajummilla henkilökohtaisilla asioilla.

Todennäköisesti ainoa asia mitä kaikki voi tehdä on opetella käsittelemään asioita, joissa luottamus on petetty.

Vierailija
4/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parisuhde avautui eräänlaisten kriisien myötä.

Edellinen elämä tuntui vankilalta ja siitä oli pakkokin päästä eroon. Olen edelleen pidättyväinen, mutta aina oma itseni, siitä tulee helposti haavoittuvainen olo.

Suojamuurien kanssa jää minusta paljosta paitsi. Mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa.

Vierailija
5/5 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyse etten luottaisi? Koen kyllä luottavani mieheen ja ystäviini. Muihin suhtaudun varauksella joten en todellakaan ystävysty helpolla.