Naapurin lapset ärsyttää tahallaan arkaa koiraa
Tietävät, että on arka ja silti on pakko tulla juuri meidän pihan kohdalle tielle kiljumaan ja meiskaamaan. Kun olemme lähdössä kävelylle, niin pyörillään pitkään seuraavat ja tekevät tosi äkkinäisiä liikkeitä, sutareita ja ajavat vaan takarenkaalla ja koiran kohdalla laskevat toisenkin renkaan maahan. Olen jo sanonut ja vanhemmilleenkin sanonut, mutta mikään ei ole muuttunut. Tekisi mieli tehdä lapsista lasu - alkoholia aika ahkeraan isäntä kantaa koppatolkulla taloon. Lapset ovat 7-11- vuotiaita.
Kommentit (38)
Anna niille turpaan, tuun kaveriksi!
Soitat sinne poliisit kun ukko on kännissä. Loppu hoituu itsestään.
Höpö höpö.
Kyllä yleisellä tiellä saa muutkin liikkua kuin sinä sen säilyn koirasi kanssa.
Siinähän se koira vähitellen oppii olemaan pelkäämättä lapsiakin kun olet iloisesti ystävällinen niille naapurin lapsille ja puhut rauhallisesti koirallesi. Lapset muuttaa käytöstään kun olet itse ensin aikuisena heille ystävällinen. Näytä itse esimerkkiä siitä millainen on kiva ja mukava naapuri! Saat uusia ystäviä.
Koira ja myös lapset vaistoaa sinun negatiivisuuden. Olet itse ikävä naapuri.
Olet varmaankin todella ikävä naapuri. Negatiivisuus loistaa naamasta jo kauas, ja levität pahaamieltä naapureihinkin kun kyttäät heitä. Huh!
Mistä kaikesta oletkaan mahtanut valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Siinähän se koira vähitellen oppii olemaan pelkäämättä lapsiakin kun olet iloisesti ystävällinen niille naapurin lapsille ja puhut rauhallisesti koirallesi. Lapset muuttaa käytöstään kun olet itse ensin aikuisena heille ystävällinen. Näytä itse esimerkkiä siitä millainen on kiva ja mukava naapuri! Saat uusia ystäviä.
Ei tuollainen lässytys tehoa kuspäisiin kakaroihin.
Meidän omat söpöt ja ihanat lapset mutta ne naapurin kamalat kakarat. Vai mitä :)
En voi olla ainut jota alkaa raivostuttamaan ihan v'tusti tollanen huligaanikäytös. Inhoan huonosti kasvatettuja lapsia.
Selitä asia lapsille. Anna silittää koiraa ja ehkä kävelyttää.
Potkaise pyörät kumoon ensi kerralla heidän ajaessa ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei missäään nimessä aran koiran pakkosilitystä eikä kävelytystä.
Miten sinä ärsytät tahallasi naapurin lapsia? Tai heidän isää ja äitiä? oletko mukava ja ystävällinen ja auttavainen naapuri?
Vierailija kirjoitti:
Juuti niin. Tämä on paras neuvo!
Turhaa lietsoa riitaa ja pahaa oloa naapurustoon. Murrosikäsiet osaavat olla tosi fiksuja ja mukavia, jos itse osaat näyttää esimerkkiä aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Ei tuollainen lässytys tehoa kuspäisiin kakaroihin.
Niistä kouliintuu yleensä päättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Potkaise pyörät kumoon ensi kerralla heidän ajaessa ohitse.
Ei missään nimessä tuommoista persumaista väkivaltaista käytöstä ja riitaa pidä aikuisen lietsoa. Seuraavaksi he kostavat ja rikkovat ikkunasi.
Parasta on olla heille ystävällinen, kusua vaikka pihalle kylään tai ainakin jutella ystävällisesti ja kysellä kuulumisia ja hymyillä ja tervehtiä.
Niin naapureita kohdellaan, eikä valitella selän takana juorupalstoilla.
Mistähän johtuu että minustakin tuntuu että on persumaista käytöstä tuo että lietsotaan lisää riitaa kostamalla lasujen ym pyörien kaatamisen avulla , eikä yritetä tehdä sopuratkaisua?
Keskustalaista olisi enemmänkin pyrkiä keskustelemaan ja ymmärtämään toisen tarkoituksia ja pyrkimyksiä. Tehdä yhteistyötä ja rakentaa joustavaa keskitien sovintoa jossa molempien osapuolten toiveita otetaan huomioon jotta elämä voi jatkua ilman suuria jännitteitä naapurien välillä.
Tapahtui kauan sitten. Eräs koira oli usein pihassa. Aina kun joku heitti pallon sille, niin koira nappasi pallon ilmasta kiinni.
Sitten eräät heittivät pallon kokoisen kiven :(
Miksi sun koira on tahallaan arka? Sano sille, että nyt ei ole arkuuden aika.
Olen kantanut mukana koirankakkapussia ja uhannut heittää, jos kersat eivät rauhoitu.
Yksi porukka rauhoittui uhkauksesta. Toinen poppoo tarvitsi osuman "lämpöisestä" :)
Vihaan sadistikakaroita.
Lapset piikille.