Mikä vanhempia vaivaa? Näin tänään lapsella bändipaidan jossa luki ”Jesus is cunt”
Cradle of Filth oli tämä orkesteri.
Taaperolla ikää varmaan kaksi vuotta. Onkohan ihan asiallista tämmöinen. Mielestäni hyvin kyseenalaista, liekö lastensuojeluilmoituskin jo ajankohtainen..
Kommentit (63)
I love Jeesus t paitoja on monella silloin kun on ollut joku tapahtuma jossain ja joskus ulkomailta ostettuja.
Mielestäni bändipaidat on eri juttu.
Jippii minä uskon Jeesukseen youtube
Mitä nyt cunt sitten tarkoittaakaan.
Teiniä nauratti jopa Minna Canthin nimi.
Onhan tuossa aikamoinen kielivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa aikamoinen kielivirhe.
Ap on tyypillinen suomalainen eikä muista artikkeleita.
Jumalanpilkka on suosittua tänä päivänä, surullista mutta totta. Yhteiskunnan romuttumisen merkkejä ilmassa.
Enpä usko että brittiyhtye ikinä tekisi noin hölmöä kielivirhettä.
Juu, taitaa olla psrutrolli asialla, tuskinpa bändi tekisi bändipaitaansa noin alkeellista kielivirhettä.
Mutta vastataan niin kuin trolli haluaa vastattavan: Leikkivät tosikapinallista silleen ja väsynyttähän tuo touhu on - sanon näin siis itse vanhana rokuna ja ate'istina.
Todellista rohkeutta nykypäivänä olisi se, jos pennun paidassa olis je'esuksien sijaan mo'ham'madi. Siinä olisi jo jännitystä, että kuka penskan päälle hyö'kkää, jän'nämies vai -nainen?
Vierailija kirjoitti:
Juu, taitaa olla psrutrolli asialla, tuskinpa bändi tekisi bändipaitaansa noin alkeellista kielivirhettä.
Mutta vastataan niin kuin trolli haluaa vastattavan: Leikkivät tosikapinallista silleen ja väsynyttähän tuo touhu on - sanon näin siis itse vanhana rokuna ja ate'istina.
Todellista rohkeutta nykypäivänä olisi se, jos pennun paidassa olis je'esuksien sijaan mo'ham'madi. Siinä olisi jo jännitystä, että kuka penskan päälle hyö'kkää, jän'nämies vai -nainen?
pitäiskö sun puhua päälääkärille noista persupsykooseistasi?
Tainnut aplta vain se artikkeli jäädä pois. CoF:lla tosiaan oli joskus Jesus is A Cunt-paitoja, nousi kohu 90-luvulla.
Se on musiikkia eli kulttuuria, joka saa ottaa asioihin kantaa.
Ottakaa joku äkkiä yhteyttä Keijo Ahorintaan.
Fúck Me Jesus, Jesus Is A Cunt, Cunt Hunters of the Night... Ai että. Vanhoja hyviä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä cunt tarkoittaa?
Cunt connecting people,
Nokian mainos.
totta tai ei, tämän tyyppistähän se nykyään on