Saako kumpoania kieltää ottamasta lemmikkiä ?
Saa. Sen kun kieltää vaan. Mun mies inhosi koiria. Minä päätin ottaa whippetin ja otin myös. Mies ei alkanut tykätä koirasta joten lemppasin miehen. Otin toisenkin whippetin. Tapasin pentukurssilla kivan miehen spanielinsa kanssa. Happy End.
Kommentit (6)
Juuri näin! Jos ei sovi niin tos on ovi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kumpoani?
Kumppani. Olipa vaikea typo sulle.
Mun mies ei pitänyt koirista, mutta minulla oli jo tavatessamme 2 koiraa. Kyllä hän hiukan niistä alkoi ajan mittaan tykätä, mutta sanoi että en saa sitten näiden kuoltua enää ottaa uutta koiraa. Sanoin että kyllä otan. Mies sai lähteä.
Ei, en tarkoita että "koirat menee miehen edelle", mutta tuo kyseinen mies oli itse tyhmä kun huoli minut alunperinkään ja luuli sitten muokkaavansa minut mieleisekseen. Ei se niin mene. Kumppani pitää hyväksyä sellaisena kuin hän on. En minäkään komennellut mitä hän saa tehdä ja touhuta, enkä koskaan kieltänyt häneltä asioita joita hän rakastaa.
Minä en ikinä ottaisi naista jolla on useampi koira ja yhden koiran omistajiakin tarkkailen aikansa että se on normaali lemmikki eikä mikään pakkomielle.
No miksei noita kirjoitusvirheitä voi korjata,jos huomaa kirjoittavansa väärin.
Ymmärrän jonkun ylimääräisen kirjaimen vaikka sanan lopussa,mutta vaikka nyt kumpoani.
Ei voi kuin naureskella näille...se on huumoria..pitäis osata nauraa itselleen.
Mikä on kumpoani?