Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pakkomielteesi?

Vierailija
10.08.2006 |

Mun on aina pakko kattoa kakkaamisen jälkeen pyttyyn kun vetasen. Mä varmistan, ettei kakkapökäle jää jumiin. Tiedän kyllä että pitäis vetasta kansi kiinni...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöriä tiettyyn suuntaan (voin jopa kyläpaikassa kääntää, mikäli pyörii " väärään" suuntaan), näkkileivälle voi " tasaiselle" puolelle ja tietty kuppi kahville ja toinen valittu siiderille ; ) onhan noita, hulluko??

Vierailija
2/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluan kaksoisvalokatkaisijat olevan samassa asennossa.

En tykkää yhtään jos seiniin kosketellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia pakkoajatuksia, että joku tunkisi jotain sellaista piikkiä mun hampaaseen ja se vihloisi kauheasti, tai että joku viiltelisi mun luomiani (siis iholuomia irti) tms jua sitten tulee kauhea sellainen selkäpiitäkarmiva olo hetkeksi.

En siedä jos pahvi koskettaa toista pahvia tai jos joku koskettelee pahvia kynsillään.

Joudun rasvaamaan käsiäni usein koska en voi koskea mm paperiin (kirjoihin lehtiin) jos en ole ravannut käsiäni.

Siisteyteen liittyviä pakkomielteitä on paljon..

En esim tykkää jos mies esim yskäisee samassa autossa kanssani ollessaan. tuntuu että kaikki ne yskäisyilman tulevat mun hengitykseeni.

Vierailija
4/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pyöriä tiettyyn suuntaan (voin jopa kyläpaikassa kääntää, mikäli pyörii " väärään" suuntaan),

näkkileivälle voi " tasaiselle" puolelle .. onhan noita, hulluko??

Tasaiselle??!! Kyllä, täys pipi!

Vierailija
5/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ennen kotoa lähtemistä tai nukkumaan menemistä pakko tarkistaa et hellan levyt nollilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi