Onks täällä kukaan käyttäny noita silmäluomiteippejä?
... joilla saa muotoiltua liikkuvan luomen suuremmaksi, jos on roikkuluomet itsellä? Onko niissä 1- vai 2-puolinen liima niistä teipeissä? Mietin jos tekisi TSI -silmäluomiteipit ihan tavan teipistä, että onnistuuko...
Kommentit (9)
Passikuvaan haluan tuollaiset teippaukset! :D
Noihan olis näpsäkät! Tarttuukohan niihin meikki normaalisti? Ja kauanko pysyy paikallaan?
Youtubesta voi katsoa testivideoita. Stephanie Langella ainakin on sellainen, hän on ei-aasialainen ja enemmän samaistuttavissa.
Teipit eivät juurikaan näy, jos käyttää luomiväriä ja jos ei osaa "etsiä" niitä. Saatavilla on sekä yksi- että kaksipuolisia teippejä. Yksipuoliset vaikutti omasta mielestäni paremmilta. En suosittele, että rupeat itse askartelemaan.
Saisko linkkejä?
Itse osaan kyllä sinänsä myös meikillä hyvin luoda illuusion että näkyisi liikkuvaa luomea ns cut crease tekniikalla. Siinä siis luomivako piirretään sinne ylemmäs kulmaluulle ja sitten käytetään vaon alapuolella luomivärejä ja muuta meikkiä kuten se alue olisi liikkuva luomi.
Noista löytyy muuten sitten myös varoituksia sekä käyttäjiltä että plastiikkakirurgeilta, että pitkäaikainen käyttö voi aiheuttaa uusia juonteita ja roikkumista luomiin sitten jos käytön lopettaa. Siitä tuskin on haittaa jos esim juhliin silloin tällöin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa?
Vaikka täältä https://eleven.fi/ihonhoito/kasvojen-hoito/silmat/wonder-stripes-the-in…
Itsellä ei toiminut koska mulla on kulmaluulla sellainen iso riippuva läskipussi, sitä ei saa teipillä nätisti asettumaan.
Silmäluomileikkaus on ratkaisusi