Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotonta ja sydäntäsärkevää tapailu syrjäytyneenä introverttinaisena

Vierailija
14.03.2021 |

Miehet ghostaa tai lopettaa tapailun jo alkumetreillä. Aina yksi kynnyskysymys on se etten ole tarpeeksi esillä ja olen syrjäytyväinen (ei montaa kaveria). Olen tapaillut useita miehiä ja 99 % vaikuttaa hakevan erittäin sosiaalista ja pidettyä naista. Itsetunto nollassa :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehelläkään helppoa ole

Vierailija
2/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos kertoisit heti alkuun että viihdyt erittäin hyvin yksiksesi. Että jos se on ongelma niin bye bye

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos kertoisit heti alkuun että viihdyt erittäin hyvin yksiksesi. Että jos se on ongelma niin bye bye

Turn off.

Vierailija
4/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellisesti mitä olet. Ilmeisesti annat itsestäsi väärän kuvan kun päädyt treffeille vain sosiaalisten miesten kanssa. Eikä kannata vain odottaa passiivisena, voit itsekin etsiä sinulle sopivia ehdokkaita.

Vierailija
5/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehissäkin introvertteja. Mene jollekin palstalle missä voit kertoa itsestäsi enemmän heti alkuun.Minulla itselläni on ekstrovertti mies ja hänestä olin ekoilla sokkotreffeillä piinallisen hiljainen. Oli kuitenkin tykännyt jutuistani ja huumoristani meileissä joten antoi vielä mahdollisuuden. Nyt on juttu luistanut jo 20v!

Vierailija
6/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off.

Se karsii heti alusta epäsopivat pois 😉

Vierailija
7/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huono itsetuntosi on se ongelma. Se paistaa kilometrien päähän.

Vierailija
8/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tahansa itsetunto laskisi jos jatkuvasti saisi pilkkaavia kommentteja epäsosiaalisuudesta.

Vierailija
9/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off.

Nainen joka viihtyy yksin olisi minulle turn on. En kestä naisia jotka eivät kestä yksinoloa.

Vierailija
10/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa sosiaalisimman naisen

Vierailija
11/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höpönlöpön, tää itsetunto on oikein keittiöpsykologien lempisana josta ne ei tajua edes mitä se tarkoittaa. 

Vierailija
12/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuosia sitten onnekas ja löysin miehen, jota ei haitannut tippaakaan se, että olen lähes täysin kaveriton. On yksi kaveri, mutta en vietä enää hänen kanssaan aikaa hyvästä syystä, vaan laittelen vain viestiä. Eikä sekään haitannut, että olin ja olen työtön. Kun ei ole mitään perhehaaveita kummallakaan, niin minun työttömyys ja köyhyys ei häntä niin häiritse. Kunhan joskus pääsisimme jollekin matkalle tai parille, hän kuitenkin käynyt töissä viimeiset 6v ja edelleen.

Vierailija
13/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet..

Vierailija
14/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te introvertti naiset olette?

Vierailija
15/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se kun itse karsii heti kättelyssä kaikki introvertit kiltit miehet pois ja yrittää vain laatikkoleukaisia parkettien partaveitsiä.

Vierailija
17/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona. Yksin.

Vierailija
18/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä ilmeisesti kärsit yksinäisyydestäsi? Vai ymmärsinkö väärin? Se tietysti vaikuttaa itsetuntoon ja itsevarmuuteen, mikä taas heijastuu ihan kaikkeen. Jos taas on ihan sinut yksinolon kanssa, niin silloinhan sitä ei anteeksipyytele eikä häpeä. Se on viehättävämpää miestenkin mielestä.

Vierailija
19/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen tarmokas esillä olo, valtava kaverilauma (ainakin sellaisesta puhuminen) ja etenkin himokas sometus (kaikki pitää sinne kertoa elämästään) on suuri turn-off.

M

Vierailija
20/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona. Yksin.

Ja valitatte kilttien miesten tavoin että miksei kukaan tule ovi sisään ryskyen sieltä hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi