Millaista tavaraa saa myytyä Tori.fi:ssä?
Kommentit (12)
Menee kaupaksi kunhan hinta on ok tuotteeseen nähden ja kunnon kuvat+lukee mitat ja muut tiedot.
Jotain halpaa krääsää kannattaa kokeilla myydä edullisesti.
Kaik on menny kaupaksi kun hinta tosiaan on oikea.
Yritän myydä Ruotsista upeita vaatteita ym. Haku Turusta,ei nappaa.
Elektroniikassa Applen tuotteet, autot ja ajoneuvot. Jos sulla on jotain spesifiä hieman arvokasta harrastetarviketta, niin saa kaupaksi ihan ok hintaan, mutta joutunee odottamaan jopa kuukausia (esim. kamerat ja kuvaustarvikkeet). Kaikenlainen päivittäinen krääsä, huonekalut, taide, elektroniikka on vaikeaa myydä ja hinta on alhainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myynyt jotain lastenvaatteita, kestovaippoja ja lipaston. En oo kyllä hetkeen myynyt mitään, mutta ostanut olen.
Ostaako joku käytettyjä vaippoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myynyt jotain lastenvaatteita, kestovaippoja ja lipaston. En oo kyllä hetkeen myynyt mitään, mutta ostanut olen.
Köyhillä on köyhien jutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, osan niistä myymistäni olin itsekin ostanut käytettynä.
Parempia vaatteita olen myynyt, osa menee heti, osa jää roikkumaan vaikka on hyvät kuvat ja mitat ja vastailen kysymyksiin ja jopa postitan joissakin tapauksissa.
Paljon on nykyään tinkaajia ja niitä jotka eivät ymmärrä ettei kahdenkympin tavara sisällä kahdeksan euron postikuluja. Paljon myös niitä jotka kysyvät useita kysymyksiä ja sitten jäävät miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on pesty kunnolla tai ainakin huuhdeltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on pesty kunnolla tai ainakin huuhdeltu?
No mitäpä itse luulet?