Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen joka on ystävällinen ja leppoisa

Vierailija
13.03.2021 |

Köllöttelykaveri. Joku rauhallinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys on suurin turn-on. Ja se, että tekee iloisesti puolet kotitöistä. Sellainen on paras mies kaikista. 

Vierailija
2/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minulla on jo naisystävä :-S Uskomatonta, tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun minulla on jo naisystävä :-S Uskomatonta, tiedän.

Täh? Mikä on uskomatonta? Naisystäväkö?

En ymmärrä. No, onneksi ei tarvitsekaan.

Ap

Vierailija
4/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen muuttuu aggressiiviksi veetuilijaksi, jos mies on ystävällinen ja kiltti (hyvällä tavalla kiltti, älkää sotkeko käsitteitä).

Vierailija
5/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päätynyt samaan. Noilla spekseillä pärjää todella hyvin.

Vierailija
6/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni nainen muuttuu aggressiiviksi veetuilijaksi, jos mies on ystävällinen ja kiltti (hyvällä tavalla kiltti, älkää sotkeko käsitteitä).

Mä nauttisin kiltistä miehestä. Ei saa olla muiden vietävissä oleva tossukka.

Vierailija
7/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päätynyt samaan. Noilla spekseillä pärjää todella hyvin.

Riittävää.

Vierailija
8/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta ei ole kuin yhdestä naisesta ja jatkuvasti oli äkäilemässä. Minä siinä pää kallellaan kilttinä luppiksena että mitä nyt muka tein?

Vierailija
9/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ystävällinen ja hyvällä tavalla kiltti ole sama asia kuin tossu. Tosin aloituksessa puhuttiin ystävällisestä ja leppoisasta, mutta ei sekään tossua tarkoita.

Vierailija
10/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta ei ole kuin yhdestä naisesta ja jatkuvasti oli äkäilemässä. Minä siinä pää kallellaan kilttinä luppiksena että mitä nyt muka tein?

Yleensä ensin alkaa veetuilu, jolla testailee. Sen jälkeen seuraa äksyily. Sitten alkaa vähättely. Sitten alkaa julkiset nolaamiset ja piikittelyt muiden läsnäollessa, tiedätte sellainen ärsyttävä "meidän Matti hah hah hah".

Vierailija
11/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys, lempeys on suurin turn-on miehessä. 

Tärkeää että ei ole henkistäKÄÄN väkivaltaa. 

En tiedä ajetaanko aloituksessa takaa sellaista väärinluuloa, että ystävällisyys tarkoittaisi ei-seksuaalisuutta. Eivät tietenkään ole samoja asioita. 

Fyysinen läheisyys olisi optimaalista, kun se voisi välillä olla "pelkkää" sylissäoloa ja lähekkäisyyttä, ja välillä seksiä/rakastelemista. 

Ystävällisyys, aito kiltteys, luo pohjaa turvallisuudelle ja luottamukselle suhteessa. Kemia, henkisen ja fyysisen tason kemia laittaa rakkauden syttymään tuikkien kielestä, jota kaksi ymmärtää. Näin kuvitteellisti sanotaan. ;D

(Mutta yleensä niin ei ole, musiikkia ei tule suhteista ja korvan voi suunnata laajempaan taajuuteen. "Musiikkia" on maailmassa. )