En vieläkään ole ottanut vaatehuoneesta ns. parempia talvitakkejani käyttöön, koska....
... on tämä Korona-viruksen aikakausi. Saas nähdä, tarvitseeko enää niitä ottaakkaan käyttöön tänä talvena?
Kohtahan jo tarkenee kevättakeissa.
Ulkoilu ja liikuntaan tarkoitettu kevyttoppatakki on ollut koko talven käytössä.
Onko muilla mennyt edellä mainitusti pukeutumisen suhteen tämä kulumassa oleva talviaika?
Kommentit (3)
Käyn töissä julkisilla normaalisti ja olen tänä talvena jopa ostanut uuden talvitakinkin kun sellainen ns. kaupunkitoppatakki puuttui. Nyt löytyy pitkää ja lyhyttä, ohutta ja paksumpaa, siistiä ja urheilullisempaa ja pärjään taas monta vuotta.
Talvivaatteet ja muutkin vaatteet olleet käytössä normisti tilanteen mukaan. Meikkaan myös ihan normisti töihin ja olen käynyt kampaajalla ja lenkillä ja parin ystävän luona jotka ovat samassa työpaikassa. Ainut mikä on jäänyt niin uimahalli.
Ap: En ole meikannutkaan pitkään aikaan, en edes muista milloin viimeksi, olisiko ollut joskus viime kesän loppupuolella?
Huulipunaa en ole laittanut huulilleni sitten viime kesän, kun maski suun ja nenän edessä kaupassa käydessäkin, niin ei tarvitse maalailla. Ripsiväriä en ole muutenkaan käyttänyt kuin viime kesänä erään kerran, kun vähän kauempana kävimme mieheni kanssa ja aikuisten lasteni kanssa ns. Koronaretkeilemässä.
Suomen rajojen ulkopuolella kävin mieheni kanssa yhden ainoan kerran viime kesänä, ja silloinkaan en laittanut meikkiä naamani lainkaan, noh, ei se mitään, eihän tässä enää tarvitsekaan maskeerata, luonnon kauneushan on pop:D
Kampaamossa olen käynyt kaksi kertaa Koronavaaran aikana.