Kokemuksia hampaiden valkaisusta
Haluaisin kuulla teidän kokemuksia hampaiden valkaisusta.
Minä olin kerran jonkinlaisessa ”tehovalkaisussa”, joka maksoi 200€ eikä hampaani vaalentuneet hitustakaan.
Viime kesänä olin Tallinnassa laservalkaisussa, maksoi 150€ ja tulos oli ihan ok, ei mitään radikaalia eroa, mutta olin kuitenkin tyytyväinen eikä hintakaan ollut paha.
Minulle on sanottu, että koska minulla on niin kova hammaskiille, voi hampaiden valkaisu olla hankalaa .
Kommentit (8)
Mulle tehtiin sellainen glossy valkaisu, sen jälkeen viikon kotivalkaisua muoteilla. Ajattelin ensin että ei ollut tarpeeksi tehokas mutta tuli niistä hyvin valkoiset, etenkin noiden kotimuottien käytön jälkeen. Ystävät sano ettei yhtään valkoisemmat tarttis ola😄
Hammaslääkäri sanoi, että aina se kuitenkin kuluttaa kiillettä. Tietääkö joku tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehtiin sellainen glossy valkaisu, sen jälkeen viikon kotivalkaisua muoteilla. Ajattelin ensin että ei ollut tarpeeksi tehokas mutta tuli niistä hyvin valkoiset, etenkin noiden kotimuottien käytön jälkeen. Ystävät sano ettei yhtään valkoisemmat tarttis ola😄
Ilmeisesti meni vähän överiksi?
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri sanoi, että aina se kuitenkin kuluttaa kiillettä. Tietääkö joku tarkemmin?
Olen myös näin käsittänyt. Kerran kävin ja vihloi niin paljon että oli pakko keskeyttää. Tulos oli vähän valkoisemmat hampaat ehkä 6kk-vuoden. Hammaslääkäri ei suosittele valkaisua kun viimeksi kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti meni vähän överiksi?
Ei itseasiassa vaan tuli hyvin luonnolliset😊
Kotivalkaisu nyt takana ja olen todella tyytyväinen. Väri on luonnollinen ja samaa väriä kuin vaalein hammaspaikka-aine. Ei tullut edes vihlomista, vaikka varoiteltiin.
Muotit + aineet 7 yön käsittelyyn maksoi reilut 300e
Xxx