Oon ihastunut varattuun ihmiseen ja olen sitä itsekin.
Tapasin upean miehen jonka kanssa klikkaa oikein hyvin. Hänen seurassa on ihana, helppo olla silloinkin kuin emme juttele mitään. Hänen lähellä on ihana olla. Hän tuntee samoin.
Tämä mies kertoi minulle kuinka on riippuvainen minusta, (jonka jälkeen mainitsi muutamia piirteitä). Tämä mies on oikein ystävällinen minulle ja kohtelias. Auttaa mitä millaisissa asioissa ja huomioi minut. Katsoo suoraan silmiin ja hymyilee pitkään..
Hän pyysi saada suudella minua maanantaina, johon annoin luvan. Hän sanoi haluavansa mennä pidemmälle, mutta ei tänään. Suutelimme hetken aikaa kunnes lähdin ja lähtiessäni hän pyysi puhelinnumeroani.. Olen aivan liian ihastunut.
No joka tapauksessa, annoin hänelle numeroni, mutta hänestä ei ole mitään kuulunut.. Mikäköhän juttu?
Kommentit (47)
Jotkut ihmiset ihastuu aina uusiin vaikka olisi kuinka hyvä suhde. Hyvästä suhteesta nimittäin tulee myös arkinen ja vähän tylsä. Niin se mieli joillakin toimii, kuten mulla. Yksi pitkä suhde jo kaatunut arkistumiseen ja muualle katselemiseen. Saa nähdä koska tämä toinen. Olen toivonut että kun tapaisi tarpeeksi sopivan niin ei kävisi, mutta voi olla että en vaan ole semmoinen pitkiin suhteisiin soveltuva ihminen. Avoin suhde voisi olla mahdollinen.
Ota itseäsi niskasta kiinni, kerro nykyiselle seurustelukumppanille että löysin uuden, jonka kanssa haluat katsoa miten asiat menee. Jos asiat menevät hyvin, hyvä juttu, mutta jos ei, älä mene itkemään exälle kun mokasit.
Ellei soittanut, saattoi kaivata sinkkuaikoja ja ihastumisen alkuvaiheita. Etkö itse ottanut miehen yhteystietoja? Joka tapauksessa nyt miehellä on numerosi ja aikaa odotella.
Kyllä ne varatut naisetkin osaavat olla julmia, ihastuttavat miehen itseensä ja nauttivat kun saavat huomiota ja ihailua.
Sitten vain tylysti ghoustataan ihastuja kertomalla, että olen jo suhteessa.
Ei hyvää päivää, mitä kaikkea se leipä elättääkin.
Terveisin pettynyt sinkkumies.
Kuulostaa siltä että jos tuota korttia ei katsota, saatatte molemmat katua koko lopunelämää. Tsemppiä.