Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihastunut varattuun ihmiseen ja olen sitä itsekin.

Vierailija
13.03.2021 |

Tapasin upean miehen jonka kanssa klikkaa oikein hyvin. Hänen seurassa on ihana, helppo olla silloinkin kuin emme juttele mitään. Hänen lähellä on ihana olla. Hän tuntee samoin.

Tämä mies kertoi minulle kuinka on riippuvainen minusta, (jonka jälkeen mainitsi muutamia piirteitä). Tämä mies on oikein ystävällinen minulle ja kohtelias. Auttaa mitä millaisissa asioissa ja huomioi minut. Katsoo suoraan silmiin ja hymyilee pitkään..

Hän pyysi saada suudella minua maanantaina, johon annoin luvan. Hän sanoi haluavansa mennä pidemmälle, mutta ei tänään. Suutelimme hetken aikaa kunnes lähdin ja lähtiessäni hän pyysi puhelinnumeroani.. Olen aivan liian ihastunut.

No joka tapauksessa, annoin hänelle numeroni, mutta hänestä ei ole mitään kuulunut.. Mikäköhän juttu?

Kommentit (47)

21/47 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vedätti. Katsoi, kuinka helppo nakki olet. Nauraa sulle vaimonsa kanssa yhdessä. Heh heh.

Vierailija
22/47 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kauan seurustelleet? Luultavammin selvittää ajatuksiaan kun ei ole kuulunut. Kuulostaa siltä että teillä on niin vahvoja tunteita, että nykyiset kannattaa jättää..

Tunteen mukaanko sitä mennään ja petetään vaan? Hei haloo nyt... Tunteita tulee ja menee, pitkissä liitoissa useita kertoja. Et sä voi aina lähteä kun sydämessä tai pöksyissä läikähtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain uutta... Kuka ei ole joskus ihastunut (vaikka on varattu?) Ihan kuule normaalia ja ohimenevää, älä ruoki sitä.

Terveisin 20 vuotta saman miehen kanssa onnellisesti

Vierailija
24/47 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain uutta... Kuka ei ole joskus ihastunut (vaikka on varattu?) Ihan kuule normaalia ja ohimenevää, älä ruoki sitä.

Itse ollut miehen kanssa 16 vuotta, enkä ole koskaan ihastunut toiseen.

Vierailija
25/47 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ollut miehen kanssa 16 vuotta, enkä ole koskaan ihastunut toiseen.

Onneksi olkoon. Normaalia se on silti.

Vierailija
26/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varattuja

Vierailija
27/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän oot pus

Mä en sua taas kovinkaan aattele.. mut tällee.

Vierailija
28/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhhiihhhhiii

Ui ku söpö tarima

Vierailija
29/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että ne varatut miehet osaa sekoittaa naisen mielen hyvin. Ja kuinka siinä loppujen lopuksi käy? Ei hyvin. Aika moni loukkaantuu matkan varrella. Kokemusta nimittäin on.

30/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kauan seurustelleet? Luultavammin selvittää ajatuksiaan kun ei ole kuulunut. Kuulostaa siltä että teillä on niin vahvoja tunteita, että nykyiset kannattaa jättää..

Samaa mieltä.

N-43

Vierailija
31/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että hän välittää sinusta, mutta ei tiedä kannattaako ottaa yhteyttä. Jos pitkä suhde takana, hänen tunteet ovat varmasti todella sekaisin.

Vierailija
32/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihanuus karisee ja uudenkin kanssa tulee arki vastaan. Alkaa löytyä ärsyttäviä tapoja, ihanat viestit ja sanomiset ensin vähenee ja sitten loppuu ja lopulta huomaat että samanlainen piereskelevä röhnäke sohvalla pötköttää kuin edellinenkin

Vierailija
33/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on pillu mielessä. Onhän tuo vuosi sadan rakkaus tarina.

Vierailija
34/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosisadan kirjoitetaan yhteen, ihan niinkuin rakkaustarinakin.

Vierailija
35/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaan tapahtuu että ollaan ok-suhteessa, mutta siten tavataan se johon oikeasti rakastutaan. Entiset saa jäädä ja ollaan uuden kanssa. Kauheasti täällä on aina näitä miehessään roikkujia jotka haukkuu muut alimpaan maan rakoseen vaikka itse ovat antaneet suhteensa väljähtyä.

36/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on ihanaa jos saa munaa. Mutta uskon että on kyse enemmästäkin.

N-43

Vierailija
37/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on ihanaa jos saa munaa. Mutta uskon että on kyse enemmästäkin.

N-43

Uskon myös että nyt on kyse enemmästä kuin vain seksistä.

Vierailija
38/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoo olevansa riippuvainen sinusta, niin se on pelkästään huolestuttavaa tai sitten aiemmin hyväksi havaittu keino. Ihminen ihastuu toiseen elämänsä varrella, jotkut jopa useita kertoja. Parisuhteessa on tasaista ja alkuvaiheen kiihko on laantunut. Sitä sit haetaan näistä ihastuksesta. Kukin vuorollaan kuvittelee olevansa keskellä vuosisadan rakkaustarinaa, mutta lopulta kyse on vain biologiasta ja ihmisen heikosta luonteesta. Jos olet kaikkesi tehnyt nykyisen parisuhteesi eteen eikä se ole pelastettavissa, niin eroa ja lähde liikkeelle puhtaalta pöydältä. Usein on valitettavasti niin, että kaikki se ihanuus ja huomio, jota annetaan ihastukselle, elvyttäisi olemassa olevaa parisuhdetta, mutta siihen ei satsata.

Vierailija
39/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaipaa ja haluaa muttei mahda mitään kun seurustelette. Ei ehkä uskalla erota.

Vierailija
40/47 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi