En löydä sellaista, joka sytyttää - paitsi yhden, jota en saa(nut)
Onko kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa, että vaikka tapaisi kuinka ihania ihmisiä, niin yksikään ei tunnu sytyttävän? Itselläni oli yksi todella voimakas ihastus/rakastuminen, ihmiseen jonka kanssa ei juttu onnistunut, ja joka ei sitten ihmisenä/kumppanina olisi ollut sitä, mitä haluan. Persoonaltaan kyllä ja ulkonäöllisesti juuri sellainen, josta sytyn - ei mikään virheetön mallityyppi, vaan nimenoimaan jotain muuta, mutta sitä "minun tyyppiäni". Ja kun se juttu ei onnistunut, nyt olen huomannut, etten syty enää kenestäkään.
Ongelma ei siis ole se, etten saisi niitä, jotka haluaisin, vaan kukaan ei tunnu olevan sellainen, jonka haluaisin. Olen yrittänyt seurustella ihmisten kanssa, joiden kanssa on synkannut hyvin ja jotka ovat olleet kumppaneina ihania, mutta aina juttu kaatuu siihen, että minun puolelta ei ole intohimoa ja en tunne seksuaalista vetovoimaa.
Joskus joipa ihmettelen, miten muut voivat aina löytää helposti uuden, ja miksi minä en syty kenestäkään. Tuntuu masentavalta, kun muita kohtaan tuntee vain kaverillisia fiiliksiä ja samaan aikaan muistaa, miten yhtä kohtaan on tuntenut niin suurta halua, että mikä tahansa asia hänessä tuntui sytyttävän, vaikka joku pikkurillin pää tai tuulessa hiuksiin tullut takku, kokonaisuudesta puhumattakaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kohtalosi on se normaali. Harva lopulta saa sen jonka haluaa ja harva on sellainen kuin haluaa. Siksi tarvitaan vaaleanpunaiset linssit.
Voi kun saisi tahdonvoimalla ne vaaleanpunaiset lasit! Silloin ei tätä ongelmaani olisikaan.
ap
Kohtalosi on se normaali. Harva lopulta saa sen jonka haluaa ja harva on sellainen kuin haluaa. Siksi tarvitaan vaaleanpunaiset linssit.