Nanna Karalahti julkaisi kuvan: ”Jonkun mielestä mun kannattaisi hankkia silkkarit”
Kommentit (56)
Nanna näyttää urheilijalta ei miltään silikonibimbolta. Urheilijalla ei voi olla silikoneja
Mun mielestä aivoleikkaus voisi olla tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Koska vauva syntyy?
Aivan. Koska pyöräyttää Jerelle seuraavan mantelinperijän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vauva syntyy?
Ei Jere uskalla ottaa enää riskiä, kun siittää enimmäkseen tyttöjä. Jos ei tulekaan päälikkö mantelinperijää.
Oisko Martina ehdotellut? Näillä on viilentyneet välit selkeästi!
Vierailija kirjoitti:
Niin eli se joku taitaa olla hän itse, mutta nyt hän ensin kerää tsemppiviestit muilta, että selviää edes jotenkin itseinhostaan.
Tai sitten se joku on systerit, joilla molemmilla silarit, huulitäytteet ja ties mitä botoxeja ja näyttävät Tiina Jylhän pahemmilta versioilta. Pointsit Nannalle, että kannattaa luonnollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Martina ehdotellut? Näillä on viilentyneet välit selkeästi!
Totta! Nanna ei ole millään tavalla noteranut Maran Dubai-urkkaa!!!
Oooh!! Kuka kaivelisi tiedon jostain onko Nannalla ja Martinalla mennyt poikki?
Nannalta tyylikäs veto (edes tämä yksi!) ettei hanki muovipalloja!
Vierailija kirjoitti:
Niin eli se joku taitaa olla hän itse, mutta nyt hän ensin kerää tsemppiviestit muilta, että selviää edes jotenkin itseinhostaan.
Tuli kans ekana mieleen. Kunhan koittaa kepillä jäätä ja lukeee kommentit paljon sitä arvostellaa ja päättää olla ottamatta. Toikin niin syvällä somessa, että ei kykene enää itse ajattelemaan mikä on hänelle itselle parasta. Elää muiden ihmisten kautta.
Ei ne silikonit pelasta miesmäistä naamaa.
Onpa outoa, että toppi istuu noin huonosti. Luulisi, että on ilman rintsikoita, mutta silti selvät rajat rintojen ylä- ja alapuolella sekä pikkareiden kohdalla. Ei siis saumaton yläosakaan. Mikäköhän pointti? Nudemeikin vaateversio?
Eikös Jeren pitänyt ostaa Nannalle ne silarit? Ainakin Seiska kertoi näin silloin kun alkoivat seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vauva syntyy?
Mantelin?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vauva syntyy?
Mantelin?:D
Juu. Ihan Jeren itse lanseeraama ilmaisu poikalapsestaan...
Ei ole hyvännäköinen tuommoinen luinen häkki mikä erottuu rintakehällä vähäisen rasvan takia.