Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavarat jotka aina häviää kuten ponnarit, sukat ja kynät. Minne ne katoaa?

Vierailija
13.03.2021 |

Taas on sukka, jolle ei ole paria koko talossa. Ponnareita ostan useamman kerran vuodessa lisää, mutta silti ne aina katoaa. Sama juttu kynien kanssa. Ehkä kerran vuodessa käytän kynän loppuun asti ja silti niitä ei ole.
Olen penkonut käsilaukut läpi ja treenikassit, autossa ei ole irtonaista sälää, kylppärin korista löysin yhden ponnarin.
Minne ne kaikki siis aina katoaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei häviä sukat. Ponnareita häviää jonkin verran, mutta Bicin kuulakyniä kyllä! Ei ole kauaa siitä, kun mies osti sellaisen 10 kpl pakkauksen Bicin kyniä, eikä niitä ole kynäpurkissa kuin maksimissaan kaksi.

Vierailija
2/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on PONINHÄNTÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin häviävät? Eivät ne minnekään häviä, sä vaan unohdat palauttaa ne paikoilleen.

Vierailija
4/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslenkkejä on hävinnyt varmaan useita satoja.

Vierailija
5/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin porukoillani niin silloin noita katoili, mutta nyt kun asun omillani niin ei ole mitään kadonnut.

Vierailija
6/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin häviävät? Eivät ne minnekään häviä, sä vaan unohdat palauttaa ne paikoilleen.

Kyllä ne häviävät. Ei meillä harrasteta mitään sälän keräämistä ympäriinsä ja tavaroille on omat paikkansa kyllä.

Vierailija
7/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin vanhan pesukoneeni kannen ja sieltä sisälmyksistä löytyi neljä sukkaa.

Vierailija
8/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuslenkkejä on hävinnyt varmaan useita satoja.

Niinpä. Nämäkin on sellaisia, että isoissa pakkauksissa myydään ja silti ne loppuu. Pari kertaa on ehkä tullut hajonnut hiuslenkki heitettyä pois. Kaikki muut ovat vuosien varrella mystisesti kadonneet.

Vierailija
9/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ponnareita olen nähnyt kaduilla joskus.

Vierailija
10/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihan totta. Joskus näkee myös sukkia tienvarsilla tai kadulla. Ihmettelen aina miten ne on sinne päätyneet.

Vierailija
11/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihan totta. Joskus näkee myös sukkia tienvarsilla tai kadulla. Ihmettelen aina miten ne on sinne päätyneet.

jäänyt housunlahkeeseen ja siitä pudinnut

Vierailija
12/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslenkeistä en tiedä, kun en niitä käytä, mutta en kyllä tunnista tuollaista katoamisilmiötä. Varsinkaan sukkien kohdalla. Eikö likaiset sukat laiteta pyykkikoriin ja siitä pesuun, mihin ne edes voisivat kadota?

Vierailija
13/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähatut ei taida tietää, mitä ponnari tarkoittaa...

Vierailija
14/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuslenkit tekee aina jonkun joukkopaon, ja sitten kun olen aikeissa ostaa seuraavalla kauppareissulla lisää sen yhden jäljelle jääneen kaveriksi, niin yhtäkkiä alkaa hiuslenkkejä tupsahdella esiin jostain sohvan alta, laukusta ym. Vain kadotakseen taas uudelleen.

Vierailija
15/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei katoa kuin lapsen lyijykynät, kun jättää ne mihin sattuu ja esim. sohvalla kun tekee läksyjä, sinä aikana sama kynä häviää noin 5 kertaa.

Vierailija
16/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin puolen tusinaa hiuslenkkiä kirjoituspöydän alta, kun haroin sieltä pölyä imuroitavaksi :D

Vierailija
17/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei katoa kuin lapsen lyijykynät, kun jättää ne mihin sattuu ja esim. sohvalla kun tekee läksyjä, sinä aikana sama kynä häviää noin 5 kertaa.

En kyllä uskaltaisi istua sohvalla johon on jemmattu lyijykyniä. Nehän on teräviäkin.

Vierailija
18/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuslenkeistä en tiedä, kun en niitä käytä, mutta en kyllä tunnista tuollaista katoamisilmiötä. Varsinkaan sukkien kohdalla. Eikö likaiset sukat laiteta pyykkikoriin ja siitä pesuun, mihin ne edes voisivat kadota?

Näinhän se loogisesti ajateltuna menee. En sitten tiedä, onko kylppärissä maahisia, jotka kätkee sukat, vai mikä homma?

Vierailija
19/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katoaa kaikki sakset: keittiösakset, kynsisakset, askartelusakset, puutarhasakset. Mitään näistä ei koskaan tarpeen tullen löydä. Ja kaikkia löytyy useammat kotoa.

Meillä asuu siis joku saksitonttu, joka lainailee niitä ja jättää palauttamatta!

Vierailija
20/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ponnari on kiinni mun päässäni, ei voi hävitä.