Tuttu sai esikoisen ollessaan 42 v, miten edes mahdollista?
Ei varmaan ole saanut alkuaan luonnollisesti? Lapsi kai ihan terve kuitenkin. Mutta sisarusta tuskin saa.
Mitä mieltä? Isäkin varmaan lähempänä 50 v.!
Kommentit (46)
No katsos rakas ap. Ensin hän ja hänen kumppaninsa ottavat vaatteet pois, ja sen jälkeen painivat erikoista painia sängyssä, ja whumps, 9kk päästä tulee vauva.
Olen raskaana ja plus 50 ja mies vielä enemmän. Onkohan mahdollista, no on💖💖💖💖💖💖💖
Minäkin haluaisin , mutta kuopuksen.
Esikoiseni ( ja ainokaiseni )on 24.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kannalta ei niin kiva asia, omakohtaista kokemusta on. Mummo ja ukki-ikäiset vanhemmat kun eka luokka alkaa.
Totta, 49v ikäisistä suomalaisnaisista 96% on jo isoäitejä.
Eikä ole.
Minäkin synnytin 42-vuotiaana ja hyvin on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla sama tuttu. Itse olen vain onnellinen hänen puolestaan.
Johanna Tukiainen?
🙄
Vierailija kirjoitti:
Onnellisimpia ovat lapset mitä vanhemmille ne syntyvät sillä heillä on menokaudet menneet eikä lasta tarvitse hoidatuttaa isovanhemmilla koko ajan ja sysätä koko ajan toisten nurkkiin hoidettaviksi. On aikaa ja ja kiinnostusta panostaa lapsiin ihan eri lailla kuin nuorilla joita ei ne kiinnosta ja haluaa päästä niistä eroon mahdollisimman paljon.
Mikä ihmeen menoikä? Minulla ei ole ikinä ollut menoikä. Ihan kuin olisi jokin vääjäämätön pakko mennä jonnekin tietyssä iässä.
Minusta tuossa ei ole mitään ihmeteltävää! Todennäköisesti toivottu lapsi, josta pidetään parempaa huolta kuin lähiöäidit!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa ei ole mitään ihmeteltävää! Todennäköisesti toivottu lapsi, josta pidetään parempaa huolta kuin lähiöäidit!
Mikä äitien alaluokka on lähiöäiti?
Minulle tuli mieleen, että iäkäs ensisynnyttäjä ei uskonut tulevansa raskaaksi, joten ehkäisyyn ei panostettu. Ja sitten tulikin yllätysraskaus.
Minunkin äiti oli 42 kun synnyin,olen esikoinen ja kuopus.Isä oli 44.Olivat kahdeksan vuotta naimisissa ennenkuin synnyin.Olen nyt 61,ja oman ja lkäheisten mielipiteiden mukaan ihan täyspäinen ja synnyin ihan terveenä.
Mä olin 42v kun sain lapsen. Isänsä tosin vain 36v
Luomuna alusta loppuun
Ai miten on mahdollista? Seksiä harrastamalla.
Tuttava on kohta 44v ja saa lapsen.
Sorry, mutta en pysty ymmärtämään. :( en ole lapsen tekemisen kannalla vielä kakskymppisenä mutta kyllä 40+ on liikaa.
Mä tulin raskaaksi 41-vuotiaana, täysin luomuna ja ensimmäistä kertaa.
Ei muuta kun viskit lompsaan ja odotella alkaako raskaus.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kannalta ei niin kiva asia, omakohtaista kokemusta on. Mummo ja ukki-ikäiset vanhemmat kun eka luokka alkaa.
Sain kuopuksen kun olin 42v, nyt hän kirjoittaa ja minä täytän 61v.
Luokkakavereiden vanhemmat ehkä 5- 10v nuorempia mutta löytyy myös samanikäisiä. Koskaan ei ole sanonut että olemme vanhoja tai osoittanut kärsivänsä meidän iästä.
Toki olemme hyvin aktiivisia, meillä on laaja ystäväpiiri, matkustamme jne jne teemme samaa kuin nuoremmatkin perheet. En usko että kuopus on koskaan edes miettinyt ikäeroja:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä äitien alaluokka on lähiöäiti?
Minulle tuli mieleen, että iäkäs ensisynnyttäjä ei uskonut tulevansa raskaaksi, joten ehkäisyyn ei panostettu. Ja sitten tulikin yllätysraskaus.
Tai sitten yrittämällä yrittävät tai tjottailuvat.
Mulla kaksi lasta, syntyivät kun oli 42 ja 43, ekaa tehtiin neljä vuotta toinen sai alkunsa kertalaakista. Molemmat hartaasti toivottuja..
Hedelmällisyys laskee 30 ikävuoden jälkeen mutta ei lopu kokonaan.
No mä olen äitiysneuvolassa töissä ja meillä on aika montakin 40+ odottajaa, jotka ihan luomuna raskautuneet. Muutama ensimmäistä odottava ja useampi toista tai kolmatta.