Miksi kuvittelet että tänä kesänä pääsisit festareille tai saisit pitää isoja juhlia
Ei tule tänä kesänä vielä onnistumaan. Kannattaa asennoitua niin ettei sitten pety.
Kommentit (15)
No eiköhän tuo ole kaikille jo täysin selvä.
Psyykenlääkkeet loppui ja elän fantasiamaailmassa. Siksi.
Juu ei tänä kesänä ja 2022 kesänä mitään järjestetä. Tämä kesä mennään tiukassa ulkonaliikkumiskiellossa ja 2022 Suomessa ei ole kuin muutama tuhat ihmistä enää elossa.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo ole kaikille jo täysin selvä.
No ei muuten ole😂
Samalla tavalla viime keväänä tähän aikaan koko kesän piti olla peruttu mutta niin vaan oli festareita, rippijuhlia ja 40-v bileitä.
Mulla on 40-v juhlat heinäkuun lopussa enkä ainakaan vielä ole perumassa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla viime keväänä tähän aikaan koko kesän piti olla peruttu mutta niin vaan oli festareita, rippijuhlia ja 40-v bileitä.
Mulla on 40-v juhlat heinäkuun lopussa enkä ainakaan vielä ole perumassa.
Silloin ei vielä oltu edes alussa tässä koronassa. Nyt on paljon pahempi tilanne.
En kuvittele kun kumpikaan vaihtoehto ei vois vähempää mua kiinnostaa.
Entä pienet juhlat, mihin tulisi vain mummot ja kummit?
Eikös niissä kokoontumisissa ole joku raja montako ihmistä saa olla...
Siksi koska Maria Ohisalo helmikuussa sanoi että kesällä kaikki on jo ennallaan, jos maltamme pitää rajoituksia vielä hetken. "Edessä on operaatio loppukiri, jolla kiihdytämme kohti valoisampia aikoja".
Ei noita kumpaakaan, mutta huvipuistoon aion mennä melkein joka päivä 🎡🎠🎢
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Maria Ohisalo helmikuussa sanoi että kesällä kaikki on jo ennallaan, jos maltamme pitää rajoituksia vielä hetken. "Edessä on operaatio loppukiri, jolla kiihdytämme kohti valoisampia aikoja".
🤦🏻♀️
Elän fantasiamaailmassa 24/7 eikä täällä ole koronaa.
Viimeksi eilen olimme isohkoissa juhlissa (noin 40 osallistujaa) ja vähintään samanlaisia tullaan järjestämään aivan varmasti myös kesällä oli koronatilanne melkein mikä tahansa.
Tykkään uneksia.