Miten toimisit jos sua pidettäisiin mt potilaana?
Joo tämmönen juoru liikkuu musta suvussamme. Sain mummoltani 80v kehotuksen hakeutua hoitoon.
Kommentit (21)
Mä kokisin kiusaamisena ei kukaan normaali ihminen sano toiselle tuollaista.
Keittäisin kaffet, lukisin paria eri julkaisua, tekisin muistiinpanojani kuten joka päivä.
Tilaisin verkkokaupasta juoksumaton ja tiukat uudet farkut.
Tilaisin myös 12 uutta hajuvettä. Koska naisella joka käyttää hajuvettä, on tulevaisuus ;)
Eli jatkaisin ihan samanlaista elämää kuin ennen mokomia horinoita!
No mua pidetään. Koska mä oon.
Eipä siinä mitään.
Minusta kiersi huhu, että olen lesbo, koska minulla ei ollut päälle parikymppiseksi saakka ainoatakaan poikaystävää koskaan. Tuntui pahalta, että sukulaiseni olivat niin ennakkoluuloisia ja rajoittuneita. Ja miksi he eivät kysyneet minulta suoraan juoruilun sijaan?
En paljoa pitäs yhteyttä sukuun joka on noin veemäinen
Mitäpä siinä on tehtävissä? Mua varmastikin pidetään. Olin joskus, en ole kyllä enää koska kyllästyin siihen uraan. Ei sillä taida olla hirveesti väliä, muut saa vapaasti ajatella mitä haluaa.
En kuuntelisi tuollaista mummoa kun sukulainen haudan takaa puhuu ihan muuta.
No jos vain suvussa puhuttaisi, niin ei olisi vakavaa. Eri asia sitten jos työpaikalla tai kaupunginosaryhmässä tms.
Antaisin niille sitä mtä haluavat, buahahahahaaa
Vierailija kirjoitti:
No jos vain suvussa puhuttaisi, niin ei olisi vakavaa. Eri asia sitten jos työpaikalla tai kaupunginosaryhmässä tms.
No se menisi jo kunnianloukkauksen ja samalla rikoksen puolelle silloin.
Maalaisin ulosteellani taideteoksia ja lähettelisin niitä sukulaisille.
Jos joku vihamies pitäisi niin ajattelisin että varmaan itse on. Yleensä veemäiset ihmiset syyttävät muita omista vioistaan.
En oo helpolla päässy kylläkään. Koko suku kiusaa levittämällä valheellisia juoruja ja varsinkin musta. Kukaan ei puolusta , aivan mahtavaa. En halua pitää mitään yhteyttä heihin .
Luultavasti olisin niin sekaisin, että en edes käsittäisi tapahtumaa.
Sukulaiset on pahimpia kiusaajia.
Minkä alan tutkinto mummollasi on?
Onko se jotain persoonallisuushäiriöisen käänteistä hörinää??
Ja syytä ei ole en tarvitse hoitoa. Viimeksi kun yleislääkärillä kävin hän sanoi että olen terve ja normaalipainoinen.