Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kuivan kauden katkaisuun makkarissa?

Vierailija
13.03.2021 |

Miehen kanssa on ollut seksielämässä ns. kuiva kausi, joka on kestänyt nelisen kuukautta. Syynä stressi ja kiire, ei ole vain kiinnostunut kumpaakaan. Myös se, että ollaan etätöiden takia paljon yhdessä, vie jostain syystä haluja. Miten tästä pääsisi yli? Nyt aloitteen tekeminen on tosi vaikeaa. En haluaisi, että tämä osa parisuhteesta kuivahtaa tähän? Oletteko päässeet takaisin makkarihommiin pitkän tauon jälkeen? Miten sen teitte?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Yli vuosi takana kuivaa kautta.

Vierailija
2/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin hankalaa? Sano vaikka sängyssä, että sulla on kylmä ja pyydä miestä lämmittämään sinua. Kun olette lähekkäin, ihan kiinni toisissanne, halut heräävät helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada ensin aikaan rentoutunut tunnelma, kaikkinensa.

Ja luoda sitten otolliset olosuhteet. 

Parasta olisi, jos voisi lähteä kokonaan pois arkipäivän ympyröistä, vaikka lyhyelle vkonloppu lomalle, pois kotoa kokonaan.

Tämä on auttanut asia joillakin pariskunnilla.

Vierailija
4/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttakaan läheisyys, halaukset, suukot ja menkää nukkumaan samaan aikaan. Käperryt miehen kainaloon ja alat hissukseen silitellä sieltä ja päältä. Hitaasti sitten alaspäin. Ensin vaikka pusseista, kuten oma vaimo ja siitä kalun alaosaa.  Jos miehellä vähänkään panettaa, niin kalu nousee pystyy. Mies voi sanoa mitä vaan, mutta kalun reagoiminen ei valehtele.  4kk tauoko, niin luulisi kalun olevan katossa välittömästi jo ennen koskemista silittelyjen jälkeen.  Voit toki laittaa miehen sormet pillulle. Niin hiljaa ei voi mies pilluun koskea, ettei kulli siitä kuule. Sama juttu, kulli herää herkästi.  Itsekin laitan aina nukkumaan mennessä käden vaimon häpykummun päälle. Jos vaimo jättänyt pikkarit pois saatan sivellä alempaa ja jos tuntuu kostealta, niin kaluni on pystyssä aika aikayksikön. Muuten silittelen vaimon uneen. 

Siten LÄHEISYYS LÄHEISYYS, seksi tulee sitten itsestään. 

Vierailija
5/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni vähitellen halut kun huomasin että minä teen kaikki aloitteet.

Minä ehdotan vaihtelua, pikkutuhmia leikkejä, naku-uinteja ym. Vaimo ei oikeasti ehdota ikinä mitään. Ehkä se alentaa hänen ylhäisyyttään.

Alkoi vähitellen tympiä ja omatkin aloitteet jäivät siihen.

M47

6/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan voi myös sano suoraan, että voi että olisi kiva taas saada ihan seksiä juuri sinun kanssasi. Haluttaa niin!

Vierailija
7/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotan vaihtelua, pikkutuhmia leikkejä, naku-uinteja ym. Vaimo ei oikeasti ehdota ikinä mitään. Ehkä se alentaa hänen ylhäisyyttään.

M47

Mitä jos otat pään persiistä ja miettisit mikä on Teidän etu, eikä mitä Minä joudun tekemään. Onko tullut mieleen, että useimpien naisten halun syttyminen vaatii miehen haluamisen ja sen, että mies myös näyttää sen. Ei ole naiselta tahallista kiusantekoa. Jos haluat nauttia seksistä keksi entistä parempia juttuja naisellesi niin saat useammin seksiä.

Vierailija
8/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että alatte nukkumaan yhteisen peiton alla alasti. Ihokontakti tuo automaattisesti läheisyyttä ja tuottaa endorfiineja, jotka rentouttavat ja poistavat stressiä. Siinä sitten tulee helposti muutakin mukavaa mieleen.

Vierailija
9/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47

Ihan just niinku mun kynästä kirjoitettu. Tuli kyllästyminen, kun pelkästään minä tein aloitteet ja kuitenkin tiedostin, että seksuaalisesti aktiivisia naisiakin on pilvin pimein. Päätin jossain vaiheessa, että sekstataan aina silloin kun vaimo haluaa. Ja seksihän loppui sitten kokonaan. Hoidin omat tarpeet omalla kädellä. Jossain vaiheessa vaimokin havahtui, että ei tämä ole normaali parisuhde. Puhuimme paljon asioita läpi ja se lähensi meitä. Nykyisin olemme molemmat suht. tyytyväisiä seksin määrään. Ei sitä näin viisikymppisenä pariskuntana ihan joka päivä enää tarvitse harrastaa.

M51

Vierailija
10/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi, jos voisi lähteä kokonaan pois arkipäivän ympyröistä, vaikka lyhyelle vkonloppu lomalle, pois kotoa kokonaan.

Tämä. Tarve olisi päästä hotelliin irti arjesta, mutta kun korona. Seksi väheni ja väheni ja nyt loppunut kokonaan. Meillä myös jatkuva yhdessä olemimen on vienyt suhteen friend zonelle.

Vierailija
11/27 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tarve olisi päästä hotelliin irti arjesta, mutta kun korona. Seksi väheni ja väheni ja nyt loppunut kokonaan. Meillä myös jatkuva yhdessä olemimen on vienyt suhteen friend zonelle.

Hotellit on tyhjiä ja desinfioituja.

Vierailija
12/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta taukoa, vaimo haluton, sosiaallinen muitten miesten kanssa, ei vielä tehnyt syrjähyppyä, avioliittoa mittarissa reilut kaksikymmentä vuotta, ei kymmeneen vuoteen vongannut seksiä, aina pitänyt minun pyytää, enää en jaksa vinkua värkin jälkeen.

Vierailija
13/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetin

Vierailija
14/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan täsmälleen sama tilanne täällä! Jotenkin suhteen dynamiikka on muuttunut siksi, että toinen on kokoajan läsnä ja siihen läsnäoloon vain turtuu. Lisäksi kun pitää olla kokoajan kotona, niin ärsykkeet  (visuaaliset, älylliset, hajulliset, äänelliset, jne jne) vähenevät rajusti ja se ainakin turruttaa minun mieleni niin, ettei seksi paljon huvita. Olen myöskin pyjamassa 24/7 ilman meikkiä, kun teen etätöitä. Eli en tunne itseäni kovin seksikkääksi. Se toki oma vika. Ehdotusta minulla ei ongelmaan nyt ole, mutta tulin seuraamaan ketjua. Luulen, että pelkästään se ratkaisisi tilanteen itsestään, että jompi kumpi saisi palata työpaikalle.

Vierailija
15/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aivan täsmälleen sama tilanne täällä! Jotenkin suhteen dynamiikka on muuttunut siksi, että toinen on kokoajan läsnä ja siihen läsnäoloon vain turtuu. Lisäksi kun pitää olla kokoajan kotona, niin ärsykkeet  (visuaaliset, älylliset, hajulliset, äänelliset, jne jne) vähenevät rajusti ja se ainakin turruttaa minun mieleni niin, ettei seksi paljon huvita. Olen myöskin pyjamassa 24/7 ilman meikkiä, kun teen etätöitä. Eli en tunne itseäni kovin seksikkääksi. Se toki oma vika. Ehdotusta minulla ei ongelmaan nyt ole, mutta tulin seuraamaan ketjua. Luulen, että pelkästään se ratkaisisi tilanteen itsestään, että jompi kumpi saisi palata työpaikalle.

Minäkin koen, että etätyö, jatkuva yhdessä olemimen, vähäiset tai ei minkäänlaiset elämäniloa tuovat ulkoiset virikkeet on poissa, luovat tilanteen missä seksi jää taka-alalle. En ole enää aikoihin meikannut, laittanut hiuksia tai pukeutunut kuin verkkareihin tai ulkoiluvaatteisiin. Alusvaatteetkin verkkareiden alla ovat muuttuneet mukavimmksi eivätkä enää ole niitä pitsisiä.

Kaikki tuo yhdessä on tavallaan tehnyt minusta epänaisen, en koe olevani nainen, saatika halukas nainen. Edes alastoman mieheni näkeminen ei vaikuta mitenkään ja kaikenlainen koskettelukin on pikkihiljaa loppunut molemmilta. Suoritamme samoja rutiineja päivästä toiseen kuin robotit.

Vierailija
16/27 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin koen, että etätyö, jatkuva yhdessä olemimen, vähäiset tai ei minkäänlaiset elämäniloa tuovat ulkoiset virikkeet on poissa, luovat tilanteen missä seksi jää taka-alalle. En ole enää aikoihin meikannut, laittanut hiuksia tai pukeutunut kuin verkkareihin tai ulkoiluvaatteisiin. Alusvaatteetkin verkkareiden alla ovat muuttuneet mukavimmksi eivätkä enää ole niitä pitsisiä.

Kaikki tuo yhdessä on tavallaan tehnyt minusta epänaisen, en koe olevani nainen, saatika halukas nainen. Edes alastoman mieheni näkeminen ei vaikuta mitenkään ja kaikenlainen koskettelukin on pikkihiljaa loppunut molemmilta. Suoritamme samoja rutiineja päivästä toiseen kuin robotit.

Meillä on ihan sama meno. No, mua seksi todellakin kiinnostaisi, mutta nuo yllä olevat naisten kuvaukset sopivat munkin puolison sanomiin täysin. Tämä on tosi vaikea tilanne.

Vierailija
17/27 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että monilla on parisuhde muuttunut kämppissuhteeksi koronan ja etätöiden myötä. Samankaltaista täälläkin. Johtuko se siitä, kun tietää, joko tiedostaen tai alitajuisesti, että kaikkinainen kilpailu on koronan vuoksi tauolla ja riski pettämisestä käytännössä nolla, niin sitten ei tarvitse panostaa sitä vähääkään mitä ennen panosti?

Veikkaan että koronan jälkeen tulee iso piikki eroihin kun ihmiset ovat kyllästyneitä omiin puolisoihinsa ja vihdoin pääsevät näkemään muita.

Onko kenelläkään korona parantanut parisuhdetta ja lisännyt seksin määrää?

Vierailija
18/27 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että monilla on parisuhde muuttunut kämppissuhteeksi koronan ja etätöiden myötä. Samankaltaista täälläkin. Johtuko se siitä, kun tietää, joko tiedostaen tai alitajuisesti, että kaikkinainen kilpailu on koronan vuoksi tauolla ja riski pettämisestä käytännössä nolla, niin sitten ei tarvitse panostaa sitä vähääkään mitä ennen panosti?

Veikkaan että koronan jälkeen tulee iso piikki eroihin kun ihmiset ovat kyllästyneitä omiin puolisoihinsa ja vihdoin pääsevät näkemään muita.

No meillä korona ei ole varmaan juurikaan vaikuttanut suuntaan tai toiseen. Ollaan tosin yrittäjäpariskunta, joten on muutenkin totuttu toistemme naamoja katselemaan, varsinkin kun asiakastyö on ollut etätyötä jo 15 vuotta. Enemmän kyllä on oltu kotona toimiston sijaan, ja nyt ovat taas teinitkin kaikki päivät kotona, mutta ei silläkään niin kauheasti vaikutusta ole. Välillä voi toiselle vaikka vähän vilautella, tai käydä nurkan takana hieromassa jotain sopivaa paikkaa, että pysyy arkipäivän erotiikka yllä.

Meillä on kyllä ollut elämässämme paljon suurempiakin haasteita kuin joku korona, ja niidenkin aikojen yli on menty osin sen voimalla, että seksikipinää on aina pidetty yllä, oli sitten ollut miten vaikeaa tahansa. Niiden aikojen valossa voi kyllä sanoa, että eipä tunnu korona oikeastaan missään.

Vierailija
19/27 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä korona ei ole varmaan juurikaan vaikuttanut suuntaan tai toiseen. Ollaan tosin yrittäjäpariskunta, joten on muutenkin totuttu toistemme naamoja katselemaan, varsinkin kun asiakastyö on ollut etätyötä jo 15 vuotta. Enemmän kyllä on oltu kotona toimiston sijaan, ja nyt ovat taas teinitkin kaikki päivät kotona, mutta ei silläkään niin kauheasti vaikutusta ole. Välillä voi toiselle vaikka vähän vilautella, tai käydä nurkan takana hieromassa jotain sopivaa paikkaa, että pysyy arkipäivän erotiikka yllä.

Meillä on kyllä ollut elämässämme paljon suurempiakin haasteita kuin joku korona, ja niidenkin aikojen yli on menty osin sen voimalla, että seksikipinää on aina pidetty yllä, oli sitten ollut miten vaikeaa tahansa. Niiden aikojen valossa voi kyllä sanoa, että eipä tunnu korona oikeastaan missään.

Erittäin hyvin sanottu..meillä ihan sama homma. Vaikeina aikoina tuntunut joskus, että kahden ihmisen vetovoima toisiinsa on niin valtava voimavara että sen rinnalla muut asiat jää kakkoseksi. Toki rakkaus pitää olla kunnossa. Joten vaalikaa sitä, hoitakaa sitä.

Vierailija
20/27 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Mitä jos otat pään persiistä ja miettisit mikä on Teidän etu, eikä mitä Minä joudun tekemään. Onko tullut mieleen, että useimpien naisten halun syttyminen vaatii miehen haluamisen ja sen, että mies myös näyttää sen. Ei ole naiselta tahallista kiusantekoa. Jos haluat nauttia seksistä keksi entistä parempia juttuja naisellesi niin saat useammin seksiä.

Joskus se vaatii miehenkin halujen syttyminen tunnetta että on haluttu. Ei mies kiusallaan seksiä lopeta jos haluja on. Kyse on juuri siitä, että ne halut on kuolleet ensin. Jos naiset haluaa hyvää seksiä, niin antavat miehensä kokea itsensä halutuksi häräksi. Silloin mieskin tekee kaikkensa naisen eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi