Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sittenkin plussaa?

10.08.2006 |

Moikkamoi

Enpä ole ennen aloittanut keskustelua, mutta koska en saa oikein selvää vastausta kavereilta, haluankin kysyä muiden mielipidettä asiasta... :)

Olen ollut nyt noin puolisen vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä ja joka kuukausi olen pettynyt, kun menkat on alkanut... Tiedän, että hormonaalisen ehkäisyn jälkeen saattaa mennä vuosikin, ennen ku nappaa..

Nyt on menkat kaks viikkoa myöhässä ja pientä nipistelyä nivusten ja alaselän alueella on... Pahoinvointia ei oikein ole, eilen illalla oli todella oksettava olo, mutta saattoi johtua muustakin. En ole varma. Olen tehnyt kaksi raskaustestiä kahden päivän välillä. Ensimmäinen testi tais mennä päin mäntyä (noin viikko sitten), virtsaa ei tainnut tulla tarpeeksi. Mutta näytti negaa ja samoin kaksi päivää myöhemmin tehty saman merkkinen testi. Mitään edes pientä haaleeta viivaa ei ollut... Testit oli apteekin.

Nyt haluankin muiden mielipiteitä, että voiko testi valehdella kahteen kertaan? Olisko syytä lähteä terkkarille vai odottelenko voi menkkojen alkamista?

Kiitoksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain plussan vasta kun kuukautiset oli viikon myöhässä ja monilla kuulemma raskaushormooni alkaa nousta hitaammin, jolloin testitkään eivät vielä plussaa näytä. Varmin tapa on kun menet terveyskeskuksen labraan otattamaan näytteen. Plussasin itse aconin kotitestillä, joka aikaisemmin näytti myös sen negankin. Oireesi ovat hyvin samanlaisia kuin minullakin.. Toivotan onnea ja tietenkin sitä plussaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla