Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen kiitollinen mistään, jos kehtaa haukkua toisia ihmisiä aina? Mikä ongelma ihmisellä on?

Vierailija
13.03.2021 |

Kertokaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriö.

Vierailija
2/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko ihminen kiitollinen ei mistään, jos kehtaa haukkua toisia ihmisiä aina?

Mikä ongelma ihmisellä on?

Mistään on eri asia kuin ei mistään.

Voisitko vastata tähän tietäväinen ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aika usein haukuttu.

En välitä. Sitten tyrkytetään milloin mitäkin diagnoosia, vaikkapa epävakaata, siis tajuatteko, epävakaata diagnoosia henkilölle, joka on mielummin vetäytyvä ellei eristäytyvä ja tulee mainiosti yksin toimeen eikä kärsi vihasta!

Epävakaan tyyppillisimmät ”taudinkuvat” ovat juuri ripustautuminen toiseen ihmiseen ja valtava pelko olla yksin!

Huvittavaa! Palstapsykologit! Vielä on opittavaa ja paljon.

Tuskin onnistuttekaan.

Vierailija
4/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla kiitollinen tietyistä asioista ja tyytymätön joihinkin toisiin asioihin, joita hän sitten haukkuu. Pöljää kuvitella että joihinkin asioihin tyytymättömät olisivat automaattisesti kaikkeen tyytymättömiä. Sama kun jos kuvittelisi että henkilö ei pidä mistään ruoasta jos hän ei pidä kaalilaatikosta.

Vierailija
5/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ollaan vainottu sen jälkeen kuin vuonna 2015 kirjoitin että vuonna 2011 jalohopeaniÇ-l-í-p-p-é-ŕ metallini varastettiin.

Sen jälkeen on ollut ihan sama mitä olen tehnyt, hyvää tai pahaa niin olen sanuut vain ei mitään vastaan ei mistään.

Kuningatar Elizabeth2 taisi kadottaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen vuonna 2017. Sen jälkeen valemedia on levittänyt pelkästään absoluuttisia valheita.

Vierailija
6/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"  Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä."

Jatkuva haukkuminen, sättiminen, parjaaminen , yleinen negatiivisuus joka on AINA päällä kertoo vaan ettei

ihminen voi hyvin.

Itse kartan ja kierrän kaukaa tälläisia ihmisiä; ne syö ihmisen sisältä päin.

Tämä tyyppi vaan OTTAA eikä ANNA mitään.

Taivas kun oikein suutun kun ajattelen juuri tätä tyyppiä.USH !

Vierailija
7/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka tuomitsee muita pelkää toisten kostoa, joten tasanhan se menee.

Alitajuinen syyllisyys kutsuu pelkokäyttäytymistä. Mitä enemmän arvostelee toisia,

sitä enemmän saa kostonpelkoa palkaksi. 

Vierailija
8/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USH! kirjoitti:

"  Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä."

Jatkuva haukkuminen, sättiminen, parjaaminen , yleinen negatiivisuus joka on AINA päällä kertoo vaan ettei

ihminen voi hyvin.

Itse kartan ja kierrän kaukaa tälläisia ihmisiä; ne syö ihmisen sisältä päin.

Tämä tyyppi vaan OTTAA eikä ANNA mitään.

Taivas kun oikein suutun kun ajattelen juuri tätä tyyppiä.USH !

Kirjoittaisitteko totuutta mielummin kuin konkretiaa? Totuus on ihmisen paskaa, konkretia on muukalaisen paskaa ja sinä kirjoitit konkreettisesti.

Vierailija
9/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räätälinlihas kirjoitti:

Alitajuinen syyllisyys kutsuu pelkokäyttäytymistä. Mitä enemmän arvostelee toisia,

Niin kauan kuin jalohopeaÇ-l-í-p-p-e-ŕ metalli on varastettuna niin niin kauan ihmiset suoltavat tuollaisia sotaa tekeviä näkemyksiä eikä mielipiteitä vaihtavia kunnianosoituksia.

Se on niin nähtyä.

Vierailija
10/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räätälinlihas kirjoitti:

Niin kauan kuin jalohopeaÇ-l-í-p-p-e-ŕ metalli on varastettuna niin niin kauan ihmiset suoltavat tuollaisia sotaa tekeviä näkemyksiä eikä mielipiteitä vaihtavia kunnianosoituksia.

Se on niin nähtyä.

Ajatukset, tunteet, maailman liioitelluimmat asiat. 

Ehkä universumin liioitelluimmat asiat. Ei, vaan sittenkin multiversumin, LoL

Vierailija
11/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito haluaa leikkiä näkymätöntä sensuurilla eikä he osaa edes tehdä sitruunaöljyä ja muuttua siitä läpinäkymättömäksi.

Trumpin appelsiinimehutkin on heille ihmiskunnan pahetta koska Trump on diunanut demokratian nimeen floridassa kasvatettuja appelsiinejä jalohopeallaÇ-l-í-p-p-é-ŕ metallilla joita on kaksi maapallossa.

Vierailija
12/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räätälinlihas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räätälinlihas kirjoitti:

Se on niin nähtyä.

Ajatukset, tunteet, maailman liioitelluimmat asiat. 

Ehkä universumin liioitelluimmat asiat. Ei, vaan sittenkin multiversumin, LoL

Hyvin sanottu mutta minua ei kiinnosta ylistäminen tai alistaminen vaan tasapaino ihmiseltä ihmiselle. Toisen niskaan coronaviruksen hengittäminen sitä ennen kuin ollaan murtauduttu toiseen kotiin ja kosketeltu jalohopeaaÇ-l-í-p-p-é-ŕ metallia toisen kotona ilman lupaa varastetulla avaimella ja sen jälkeen tekopyhä lähestyminen uhria kohtaan "rakkauden" valheilla ja perättömistä seksistisistä syytöksistä joissa juoruissa tämä palsta on ollut mukana ja suomi24 chat sekä jotkut muut keskustelupalstat sitä ennen tehdyllä perättömällä karenssilla on suomen historian julmin hyväksikäyttö pyhää kansalaista kohtaan. Minut pakotettiin hengittämään coronavirusta ja olin tajuton sen seurauksesta ja alitajuntaan tehtiin manipulaatio josta muut olivat tietoisia mutta minä en niin minut manipuloutiin tuomaan tälle kotiinmurtautujalle jalohopeaniÇ-l-í-p-p-é-ŕ metalli kuin olin tietämätön että minulla oli koronavirus ja minä kysyin epämääräisestä olosta että mitä olet tehnyt minulle koska oloni on erittäin huono ja sain kotiin murtautujilta perättömiä syytöksiä palstojen ja chattien juoruista ja muista tekopyhistä valheista ja sanoin naiselle että älä puhu kamelinpàskáá ja tämä nainen syytti minua slaaviksi ja kohdisti vihaa minun aivoissa olevaan coronavirukseen mistä en ollut tietoinen mutta tämä nainen oli.

Minuun tehtiin niin kovaa hengellistä väkivaltaa kuin ihmiskunnasta vain löytyy.

En kestänyt sitä oloa ja menin kotiin ja otin jalohopeaniÇ-l-í-p-p-e-ŕ metallin hyllystä ja kuin kosketin sitä niin tunsin energian että tämä nainen joka oli murtautunut kotiini tutkimaan sitä niin oli manipuloinut minut antamaan sen hänelle mutta ilman ihmisen sanoja vaan kerjäämisellä ja tunsin myös suomen vaikutusvaltaisimman perheiden kiusanteon potentiaalin jos en tee jotain sillä kirkkohopealla. No menin saman tien tällä kirkkohopealla tämån naisen luo aurakatuun ja annoin tämän asian/esineen hänelle ja kysyin että oletko varma että haluat tämän, hän vastasi että sinä sanoit että sinulla on lahja joten lahja on lahja, minä vasrasin että se kuka antoi tämän minulle niin käski minun sanoa että se kuka varastaa tämän sinulta niin on kirottu ja kysyin että haluatko olla kirottu? Nainen vastasi että älä ole tyhmä, minä en kestänyt syyllistämistä minua kohtaan tietämättömänä että minulla oli coronavirus ja vastasin tyhmyys väitteeseen että se kuka varasti tämän on kirottu ja jätin sen kirkkohopean tämän naisen luo ja hän ei edes sanonut kiitos ja kuin kyseenalaistin sitä niin hän sanoi että olen tyhmä ja vastasin miltä tuntuu olla kirottu? Hän sanoi että minulla on tekemistä että voinko lähteä pois? Minä vastasin että se ei ole mitään uutta sinun kaltaisilta kiusaajilta. Tämån jälkeen tämä ketä oli varastanut kotiavsimeni ja mahdollistanut tämän ihmiskunnan historian julmimman varkauden niin otti minuun jatkuvasti yhteyttä ja palvoi minua ja vähätteli kaikessa mitä yritin sanoa tämän nsisen ja minun välillä käyneen. Onneksi sentään coronavirus häipyi elimistöstäni yks kaks kuin lähdin tämän naisen luota jossa hän onnistui varastamaan jalojohopeaniÇ-l-i-p-p-e-ŕ metallin koska jån pelkäsi elämänsä edestä että hän oli murtautunut kotiini avaimellani koskettelemaan sitä asiaa/esinettä.

Coronavirus levisi Brasilian huippusalaisesta käärmésaaresta Jumalan ja Taivaan isän rangaistuksena suomalaisten tekopyhyyden takia. On vain ja ainoastaan Finland olemassa, Suomi on tekopyhä valehtelija kerjäläinen.

Vierailija
13/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämää eletä tavallaan surun kautta?

Ehkä filosofoin liikaa.... t. Iso tyttö jo 40+

Vierailija
14/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö elämää eletä tavallaan surun kautta?

Ehkä filosofoin liikaa.... t. Iso tyttö jo 40+

Sana eikö on jo kielteinen joten ei. Mieti mitä haluat kysyä ennen kuin haluat varastaa lauseettomilla sanoillasi ihmiskunnan arvokkainta asiaa/esinettä mielenvikainen kerjäläinen!

Elämä on kunnianhimolla energian löytämistä ja sen tasapainottamista.

Vierailija
15/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se vaan näin, että ko. tyyppi inhoaa ihmisiä ja that's it. Tuntuu, että ihmisviha on yleistymässä maailmassa ja tässä voi jokainen katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään yhtälössä. Esimerkiksi asiakaspalvelu-uralla on lähes mahdotonta välttyä kumuloituvalta kyynisyydeltä, joka vuosien myötä hautuu puhtaaksi ihmisvihaksi, kun päivittäin kohtaa aivan liikaa täysin typeriä, itsekkäitä ja vielä tähän päälle rumia ja lihavia ihmisiä.

Ja kyllä - kirjoitan kokemuksesta.

Vierailija
16/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumalla nostetaan sitä omaa huonoa itsetuntoa ja kuvitellaan olevan parempia. Säälittävää.

Vierailija
17/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se vaan näin, että ko. tyyppi inhoaa ihmisiä ja that's it. Tuntuu, että ihmisviha on yleistymässä maailmassa ja tässä voi jokainen katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään yhtälössä. Esimerkiksi asiakaspalvelu-uralla on lähes mahdotonta välttyä kumuloituvalta kyynisyydeltä, joka vuosien myötä hautuu puhtaaksi ihmisvihaksi, kun päivittäin kohtaa aivan liikaa täysin typeriä, itsekkäitä ja vielä tähän päälle rumia ja lihavia ihmisiä.

Ja kyllä - kirjoitan kokemuksesta.

Lisäyksenä vielä edelliseen; Kiitollisuudella ei ole tässä mitään sijaa eikä kiitollisuus tai epäkiitollisuus ole sidoksissa muihin ihmisiin. Olen hyvin kiitollinen paljosta, mutta 99,9% kanssaihmisistä voisi minun puolestani saman tien kärrätä vaikka etelänapamantereelle ja jättää sinne.

Vierailija
18/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkumalla nostetaan sitä omaa huonoa itsetuntoa ja kuvitellaan olevan parempia. Säälittävää.

Semmoinen synnitön puhtoinen lumikide siellä. Odota hetki haen aurinkolasit, koska kruunusi kirkkaus häikäisee niin...

Vierailija
19/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te vain osaatte kerjätä mutta ette osaa sanoa yhtäkään totuutta. Peli on selvä näillä säännöillä. Sitten varmaan pitää Jumalan jatkaa coronaviruksen levittämistä ja amerikka, kiina ja inia voivat valmistautua sotaan venäjää, suomea, ruotsia ja Englantia vastaan? Tältä teidän näkemyksenne realistisesti näyttää "kärsimyksestä".

Perussuomalaiset ovat isis "sannoja".

Jos teidän mielestä ihmiskunnan historian pahin varkaus ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin historiassa ei ole toimeille pantava tehtävä niin te olette umpi idíoottejá.

Vierailija
20/22 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te vain osaatte kerjätä mutta ette osaa sanoa yhtäkään totuutta. Peli on selvä näillä säännöillä. Sitten varmaan pitää Jumalan jatkaa coronaviruksen levittämistä ja amerikka, kiina ja inia voivat valmistautua sotaan venäjää, suomea, ruotsia ja Englantia vastaan? Tältä teidän näkemyksenne realistisesti näyttää "kärsimyksestä".

Perussuomalaiset ovat isis "sannoja".

Jos teidän mielestä ihmiskunnan historian pahin varkaus ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin historiassa ei ole toimeille pantava tehtävä niin te olette umpi idíoottejá.

Ja voi kuuluu levittää näkkileivän sileämmälle puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan